Manager de librărie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carturesti active.


Vezi toate job-urile Manager de librărie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carturesti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.

    Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 15 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara și de anul acesta în Cluj), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în cele 17 librării din rețea.

    Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.

    Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:

    Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/ idei sunt și puse în practică;
    Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
    Interesul organizației și managementului pentru persoana reală;
    Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
    Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, resurse umane, IT, PR și marketing, financiar și contabilitate);
    Oportunități de exprimare/ dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/ Romanian Design și multe altele).

    Cerinte

    Pasionat și motivat să lucreze într-un mediu dinamic și creativ, conectat permanent la tot ce ține de viața culturală.
    Experiență de lucru relevantă în ceea ce privește managementul echipei.
    Minim 2 ani de experiență în retail, în coordonarea unei echipe.
    Abilități de leadership și antreprenoriat, capacitatea de a inspira si motiva echipa.
    Atitudine pozitivă și proactivă, entuziasm, orientat către client.
    Bun organizator, caracter energic, inovator, deschis si flexibil.
    Atenție la detalii, dorință de invățare continuă, spirit de echipă.
    Cunoștințe de limba engleză.
    Competențe de utilizare și operare PC - MS Office, Internet, E-mail.

    Responsabilitati

    Planifică, organizează și supervizează zilnic activitatea operațională.
    Urmărește indicatorii de performanță și răspunde de rezultatele librăriei.
    Recrutează, formează, evaluează, dezvoltă și motivează echipa.
    Verifică și optimizează permanent standardele de calitate pentru echipă și servicii.
    Asigură funcționarea bazei tehnico-materiale a librăriei.
    Inițiază, implementează și gestionează acțiuni de marketing și promovare.
    Reprezintă societatea în relațiile cu clienții, furnizorii și autoritățile.
    Colaborează cu celelalte magazine și cu departamentele de suport.

    Alte informatii

    Nivelul de salarizare variază în funcție de angajat și de nivelul de experiență.
    Pachet salarizare: Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță în funcție de rezultatele librăriei și/sau ale angajatului.
    Discount la achizițiile de produse din Cărturești
    Participare la traininguri interne.
    Acces la workshopuri și evenimente culturale.
    Posibilitatea de a fi la curent cu noutăți din domeniul cultural, de a cunoaște oameni interesanți și personalități din domeniul cultural.
    Posibilitatea de a se implica în proiecte culturale și de a-și vedea proiectele implementate.
    Atmosferă placută, într-o echipă pasionată de lectură, muzică, fotografie, film sau design.
    Mobilitate, schimburi de experiență între librăriile din toată țara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (167)