Tehnician After Sales - Bucuresti

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Internet - eCommerce
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o organizatie care se extinde rapid in regiune, tintind la a deveni cel mai mare retailer online din “Europa Noua”.

    Suntem aici pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa scuteasca timp si bani. Stim ca vom reusi numai impreuna, lucrand la a crea solutii simple, care sa imbunatateasca experientele de cumparare.

    Echipa noastra de peste 2500 de oameni talentati serveste 4 piete din Sud-Estul Europei prin birourile din Bucuresti, Sofia, Budapesta si Varsovia.

    Credem ca dezvoltarea si invatarea ar trebui sa fie disponibila oricui, oriunde si oricand. In fiecare zi, cautam noi oportunitati de invatare pentru ca vrem sa fim mereu la curent cu cele mai noi tehnologii si sa le aducem clientilor nostri valoare adaugata.

    Alatura-te echipei noastre pentru a scrie impreuna urmatoarele capitole din povestea eMAG!

    Cerinte

    Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    Minim studii medii;
    Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
    Limbaj tehnic;
    bune cunostinte tehnice hardware si software;
    Cunostinte minime de operare PC: Office Word, Excel;
    Limba engleza nivel mediu.

    Responsabilitati

    Verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti, utilizand instrumentele din dotarea bancului de probe si conform instructiunilor de lucru in vigoare;
    Completeaza certificatul de garantie pentru fiecare produs testat;
    Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post garantie oferite de catre firma/furnizori/producatori;
    Ofera clientului al cariu produs il testeaza informatii de natura tehnica;
    Identifica produsele defecte (DOA) si anunta personalul responsabil cu solutionarea problemei.