CUSTOMER QUALITY ENGINEER WITH FRENCH-IASI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TRK Professional active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER QUALITY ENGINEER WITH FRENCH-IASI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are a consultative partner for our clients and candidates, delivering customized solutions for both sides. Our company offers support in recruiting white collars for local and cross-border projects. Recruiting experts of TRK Professional understand the specific needs of our clients and are building strong relationships to candidates from various professions and fields.

    Cerinte

    - Studii superioare tehnice - specializare in domeniul mecanic;
    - Ideal experiență în industria automotive sau furnizor nivel 1 - minim 2 ani
    - Experienta de lucru intr-un departament de suport clienti cu PSA sau alti clienti francezi
    - Cunoștințe de bază în planificarea calității : PFD / PFMEA / CP
    - Abordarea structurată a rezolvării problemelor de calitate – metoda 8D;
    - Abilități solide în analiza cauzei rădăcină – buna stăpânire a diverselor metode de
    investigație: 5 Why, Fault Tree Analysis, Pareto etc
    - Bune aptitudini de lucru în echipă;
    - Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
    - Limba franceza (scris/ conversaţional) - nivel avansat

    Responsabilitati

    - Tratează problemele de calitate primite de la clienți pentru perioada de asamblare și
    garanție și comunică rezoluția problemelor;
    - Informează organizaţia cu privire la reclamaţiile primite de la client;
    - Pentru reclamaţiile primite, organizează şedinţa iniţială pentru definirea problemei, a
    echipei şi a acţiunilor de izolare;
    - Coordonează şedinţele pentru definirea cauzei rădăcină şi a acţiunilor de lungă durată;
    - Urmărește implementarea acțiunilor corective definite și transversalizarea
    implementării acestora pentru procese/ produse similare;
    - Asigură comunicarea respectând intervalele de timp cerute;
    - Se asigură că informaţiile relevante sunt înregistrate în baza de date specifică;
    - Actualizează indicatorii specifici rapoartelor de calitate clienţi.

    Alte informatii

    Asteptam aplicatiile dvs pana pe 30.04.2017