Customer Care Representative - perioada determinata, 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile L'Oreal Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative - perioada determinata, 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: L'Oreal Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2017
    Remote work: On-site

    Responsabilitati:

    Urmareste fluxul order – delivery – cash pentru fiecare client din portofoliul alocat prin:

    • Verificarea comenzilor primite prin transfer EDI si integrate automat in SAP (folosind tranzactii dedicate )​​​​​​​
                    - Diferente intre pretul solicitat in comanda EDI a clientului si pretul existent in SAP.
                    - Diferente master data
                    - Modificare data livrare
    • Sincronizarea informatiilor logistice dintre L’Oreal si client
                    - Transmiterea prin email a modificarilor de coduri EAN , baxare,etc
    • Mentinerea unei rate de litigii minime (discrepante la livrare, diferente pret)
                    - Introducerea in sistem a reclamatiilor in baza documentelor primite de la client, sau transportator
                    - Verificarea emiterii facturilor de corectie in urma confirmarii de la depozit (integrate automat in SAP)
    • Gestionarea retururilor
                    - Verificarea statusului retururilor (daca au fost ridicate sau nu ) pe baza informatiilor primite de la transport sau depozit
                    - Verificarea si solutionarea discrepantelor intre cererea de retur introdusa in sistem si cantitatile returnate fizic (pe baza informatiilor furnizate de depozit)
                    - Ajustarea preturilor pe baza informatiilor primite de la echipa de controlling
                    - Emiterea facturilor de retur
    • Recuperarea creantelor la data scadenta
                   - Verificarea fisei de client si notificarea clientilor cu privire la datoria totala/scadenta
    • Trimiterea prin curier catre clienti a documentelor emise ​​​​​​​

    Cerinte:

    • Minim 1 an de experienta pe un post similar
    • Experienta de lucru cu clienti de tip retail reprezinta un avantaj
    • Cunostinte foarte bune de limba engleza
    • Experienta de lucru cu SAP prezinta un avantaj
    • Operare in Excel
    • Abilitati de comunicare si organizare
    • Atitudine proactiva si orientare spre obtinerea rezultatelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (280)