Esti in cautarea primului tau job?

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Esti in cautarea primului tau job? active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    Pe cine cautam? Un coleg care are:

    Abilitati excelente de comunicare
    Cunostinte bune limba engleza
    Orientare catre client, dedicat, rezistenta la stress
    Disponibilitate de a lucra in ture de zi si de noapte, inclusiv in weekend

    Responsabilitati

    Inbound agent - Contact Center

    - Vei oferi suport atat clientilor/potentialilor clienti, prin intermediul CEBLine, la numerele dedicate cat si sucursalelor CEB, la numarul de telefon dedicat acestora
    Vei oferi suport clientilor CEB, pentru serviciul de Internet Banking la numerele dedicate
    - Vei oferi atat informatii generale despre produsele si serviciile bancii, informatii referitoare la soldurile si detaliile conturilor proprii, clientilor bancii, care apeleaza numerele dedicate
    - Vei executa operatiunile bancare ordonate de clienti in baza contractului CEBLine, semnat de acestia cu banca
    - Vei face diverse operatiuni: modificari in baza de date, ca urmare a solicitarilor clientilor (via fax, e-mail, telefon), blocare/ deblocare/ re-emitere card, activare/ dezactivare carduri pentru tranzactii pe Internet, actualizare date personale si altele
    - Vei inregistra solicitarile clientilor referitoare la amanarea termenelor de plata si vei informa departamentele corespunzatoare
    - Vei monitoriza tranzactiile efectuate cu cardurile CEB, pentru a clarifica eventualele suspiciuni de frauda si vei contacta clientii in vederea detalierii situatiilor. Dupa caz, vei putea bloca cardurile din motive de securitate, daca tranzactiile nu sunt confirmate de clienti, informand totodata departamentele implicate cu privire la aceste situatii
    - Vei monitoriza ATM-urile CEB in ceea ce priveste functionalitatea acestora

    Alte informatii

    De ce Credit Europe Bank?
    Avem o Super echipa J, fiind totodata prima banca ce a lansat in Romania cardul de credit de consum, cu plata in rate fara dobanda – Card Avantaj

    Oferim:
    Posibilitati reale de training si evolutie profesionala
    Salariu atractiv
    Tichete de masa
    Abonament medical la clinici private
    Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca si in organizatie
    Abonament Bookster – Libraria virtuala pentru companii
    Abonament WorldClass la pret preferential

    Ce mai trebuie sa stii?
    Te rugam sa retii ca toate candidaturile sunt tratate in mod confidential.