Customer Service Representative
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer Service Representative active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Studii superioare finalizate.
Cunostinte avansate de utilizare calculator (Word , Access).
Cunostinte foarte bune de utilizare a Excel-ului.
Abilitati de comunicare orala si scrisa foarte bune.
Limba engleza nivel avansat.
Capacitatea de organizare si orientare pe rezultate.
Persoana dornica sa invete, motivata, atenta la detalii , determinata, cu spirit de echipa.
Flexibilitate,dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.
Abilitatea de a lucra in echipa.
Concentrare asupra rezultatelor.
- Responsabila pentru inchiderea zilnica a comenzilor prin SKP.
- Introducerea si emiterea orderelor : Creeaza in timp util ordere conform cererilor clientilor privind inventarul lor de documente/cutii precum retrageri, ridicari si livrari.
-Verificarea corectitudinii orderelor: efectueaza call-back-uri catre clienti pentru orice serviciu cerut sau orice informatie necesara clientilor.
-Actualizarea profilului clientilor: sa completeze profilul clientilor bazat pe cererea scrisa a clientului, editarea campurilor profilului corespunzator.
-Pastrarea unui contact permanent cu clientii: verificarea si rezolvarea oricaror discrepante privind informatiile de pe ordere, sa verifice impreuna cu clientul statusul cutiilor; sa lucreze cu clienti care au intrebari legate de procesarea orderului cand utilizeaza SKP live sau IM Connect.
-Comunicarea cu clientii privind domeniul financiar: contacteaza regulat clientul pentru a verifica datoriile restante conform procedurii, trimitere facturi si rapoarte lunare conform cererilor venite din partea clientilor.
Pachet salarial: 1800 lei
Tichete de masa – 13 lei/tichet
Decont Transport – 100 lei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Representative – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Customer Service Representative, Spanish Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Customer Service Representative, French Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (195) |
Raporteaza eroarea la