Customer Service Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate.
    Cunostinte avansate de utilizare calculator (Word , Access).
    Cunostinte foarte bune de utilizare a Excel-ului.
    Abilitati de comunicare orala si scrisa foarte bune.
    Limba engleza nivel avansat.
    Capacitatea de organizare si orientare pe rezultate.
    Persoana dornica sa invete, motivata, atenta la detalii , determinata, cu spirit de echipa.
    Flexibilitate,dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.
    Abilitatea de a lucra in echipa.
    Concentrare asupra rezultatelor.

    Responsabilitati

    - Responsabila pentru inchiderea zilnica a comenzilor prin SKP.
    - Introducerea si emiterea orderelor : Creeaza in timp util ordere conform cererilor clientilor privind inventarul lor de documente/cutii precum retrageri, ridicari si livrari.
    -Verificarea corectitudinii orderelor: efectueaza call-back-uri catre clienti pentru orice serviciu cerut sau orice informatie necesara clientilor.
    -Actualizarea profilului clientilor: sa completeze profilul clientilor bazat pe cererea scrisa a clientului, editarea campurilor profilului corespunzator.
    -Pastrarea unui contact permanent cu clientii: verificarea si rezolvarea oricaror discrepante privind informatiile de pe ordere, sa verifice impreuna cu clientul statusul cutiilor; sa lucreze cu clienti care au intrebari legate de procesarea orderului cand utilizeaza SKP live sau IM Connect.
    -Comunicarea cu clientii privind domeniul financiar: contacteaza regulat clientul pentru a verifica datoriile restante conform procedurii, trimitere facturi si rapoarte lunare conform cererilor venite din partea clientilor.

    Alte informatii

    Pachet salarial: 1800 lei
    Tichete de masa – 13 lei/tichet
    Decont Transport – 100 lei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (195)