Prepaid Marketing Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Prepaid Marketing Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Banci
  • Marketing
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

     Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau experienta relevanta

    Experienţa în muncă:
     Minim 2-3 ani experienta in analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, Visual Basic);
     Capacitatea de a-si insusi noi softuri pentru raportare si analiza campaniilor;
     Participare activa la munca in echipa;
     Dorinta de invatare continua
     Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
     Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor financiare sau de marketing;
     Orientare catre client si rezultate;
     Bune abilitati de planificare si organizare

    Responsabilitati

    SCOP: Design si executie campanii de marketing (in principal pe SMS) pe segmentul clienti cartel Telekom. Suport zilnic al indicatorilor de business: rata de adoptie, rata de dezactivare , impact asupra veniturilor.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor
     Lucreaza in diverse aplicatii: SPSS - Modeler, SAS, Siebel;
     Identifica si comunica oportunitatile de imbunatatire a performantei in marketing;
     Coopereaza cu echipa dezvoltare pentru designul si stabilirea noilor campanii pilot, bazate pe analize generate din testari, urmarirea si masurarea campaniilor anterioare;
     Pregateste rapoarte ad-hoc in sprijinul campaniilor de marketing;
     Asigura controlul calitativ al rezultatelor campaniilor;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (114)