Dealer Channel Coordinator - Galati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Dealer Channel Coordinator - Galati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 14.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerinte:
    •Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie avantaj;

    Experienta •Minimum 2 ani de experienţă în domeniul vânzărilor corporate, preferabil telecomunicaţii;

    Cunostinte PC •Bune aptitudini de operare PC (MS Office, MS Project)

    Competente / Abilitati •Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
    •Orientare catre client;
    •Orientare catre rezultate;
    •Orientare către soluţionarea problemelor;
    • Proactiv;
    •Bune abilitati de ascultare şi capacitate de adaptare;
    • Independent/ă şi capabil/ă de lucru în echipă;
    •Excelente abilităţi de comunicare;
    •Bune cunostinte limba engleza .
    •Permis de conducere categoria B (fără incidente).
    •Disponibilitatea de a călători;

    Alte informatii
    Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
    Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;

    Responsabilitati

    SCOP:
    • Coordonează activitatea dealerilor parteneri din cadrul portofoliului alocat si dezvolta reteaua de dealeri parteneri, cu scopul de a mentine si de a mări portofoliul de clienti corporate; coordoneaza activitatea de vanzari a dealerilor parteneri cu scopul de a contribui la realizarea obiectivelor de vânzări.

    Responsabilitati principale:

    • Prospectează piaţa pentru a identifica/recruta noi parteneri şi pentru a dezvolta reţeaua existentă, verifică şi selectează dealerii conform criteriilor/condiţiilor predefinite, negociază, semnează şi administrează în continuare contractele respective;
    • Dezvoltă, negociază şi convine cu fiecare dealer din cadrul portofoliului planul de afaceri; monitorizează progresul lui împreună cu reprezentanţii dealerului pentru a se asigura că planul este îndeplinit;
    • Monitorizează periodic şi analizează eficienţa tuturor canalelor indirecte din cadrul portofoliului propriu şi evaluează procesul de vânzări pe baza unor instrumente specifice, raportând atingerea bugetului agreat, identificând oportunităţile şi propunând soluţii de îmbunătăţire pentru realizarea obiectivelor stabilite;
    • Comunică în mod activ cu dealerii cu privire la programele specifice canalului indirect, oferă sprijin pentru implementarea lor, furnizează informaţii despre serviciile fixe si mobile furnizate de companie şi se asigură că acestea au fost corect înţelese şi aplicate în cadrul procesului de vânzări;
    • Monitorizează şi adună informaţii specifice de pe piaţă referitor la strategia canalelor de vânzări indirecte ale competitorilor (sisteme de bonusare, condiţii comerciale/contractuale etc.) pentru a furniza feedback şi a identifica aspectele interne care pot fi îmbunătăţite, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de vânzări;
    • Organizează procesul de distribuire teritorială a materialelor promoţionale de care au nevoie dealerii în cadrul procesului de vânzare;
    • Verifică şi se asigură ca standardele de comercializare pentru canalul de vânzări indirecte sunt respectate;
    • Dezvoltă şi organizează procesul de „instruire la locul muncii” pentru agenţii de vânzări ai dealerului, care au nevoie de informaţii suplimentare şi urmăreşte livrarea programelor de instruire respective.