Consultant Customer Care - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile A&D Pharma active.


Vezi toate job-urile Consultant Customer Care - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: A&D Pharma
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 13.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    A&D Pharma este cel mai mare grup farmaceutic din Romania care include compania Mediplus – lider national in distributia de produse farmaceutice si parafarmaceutice, Sensiblu – cel mai mare lant de farmacii cu acoperire nationala din Romania, lantul de farmacii Punkt, A&D Pharma Marketing&Sales si Fundatia Sensiblu ce se implica activ in proiecte sociale.
    Suntem compania in care pasiunea, creativitatea si perseverenta te conduc spre performanta. Iti oferim un mediu provocator si dinamic in care te poti dezvolta alaturi de echipe de succes si unde tu stabilesti masura impactului pe care il poti avea!
    Accepta provocarea de a face diferenta impreuna!

    Cerinte

    Candidatul ideal

    • Absolvent studii superioare, de preferinta domeniul socio-uman;
    • Experienta profesionala in domeniul resurse umane, training, client service, consiliere profesionala;
    • Persoana orientata spre obiective/rezultate si autodezvoltare;
    • Operare PC - Microsoft Office – Word, Excel – nivel avansat.

    Abilitati:

    • Bune abilitati de comunicare, ascultare activa;
    • Bune abilitati de relationare;
    • Persuasiune;
    • Asertivitate si empatie;
    • Bun observator;
    • Autonomie de lucru si auto-motivare;
    • Capacitate de organizare si planificare;
    • Disponibilitate pentru munca de teren

    Responsabilitati

    • Se asigura de implementarea standardului Serviciului Client de catre orice persoana care intervine in actul de recomandare si vanzare;
    • Observa si ofera feedback personalului de executie din farmaciile alocate cu privire la implementarea standardului Serviciului Client;
    • Este responsabil de eficienta si profesionalismul actului de recomandare realizat de personalul de executie din farmaciile alocate