TEAM LEADER COLECTARE DEBITE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Top Factoring active.


Vezi toate job-urile TEAM LEADER COLECTARE DEBITE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Top Factoring
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Top Factoring is a member of Intrum, the industry-leading provider of Credit Management Services with a presence in 23 markets in Europe. Intrum helps companies prosper by offering solutions designed to improve cash flows and long-term profitability and by caring for their customers. To ensure that individuals and companies get the support they need to become free from debt is one important part of the company’s mission. Intrum has more than 8,000 dedicated and empathetic professionals who serve more than 100,000 companies across Europe. In the 12 months ending March 2017, pro-forma revenues amounted to SEK 12.9 billion. Intrum is headquartered in Stockholm, Sweden and the Intrum share is listed on the Nasdaq Stockholm exchange. For further information, please visit www.intrum.com

    Cerinte

    - Minim 12 luni experienta pe o pozitie similara (team leader colectare debite)
    - Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere
    - Abilitatea de rezolvare a problemelor prin solutii rapide si corecte
    - Capacitate de analiza, prioritizare si luare a deciziei in timp util
    - Abilitatea de a acorda feedback constructiv echipelor din subordine si conducerea acestora prin puterea exemplului
    - Experienta in evaluarea performantei, motivarea si dezvoltarea subordonatilor
    - Absolvent studii superioare
    - Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office

    Responsabilitati

    - Conducerea uneia sau mai multor echipe de agenti colectare debite
    - Instruirea, ghidarea si oferirea de suport tuturor subordonatilor din echipa sa si din alte echipe
    - Evaluarea performantei membrilor echipelor subordonate, motivarea si dezvoltarea constanta a acestora
    - Trasarea obiectivelor si urmarirea indeplinirii acestora de catre echipa din subordine prin monitorizarea indicatorilor de performanta: rapoarte si analize asupra activitatii echipei din subordine care vizeaza aspectul calitativ si cantitativ
    - Monitorizarea aplicarii strategiilor de colectare pe portofoliile alocate sau pentru clientii administrati
    - Participarea la imbunatatirea procesului de colectare oferind solutii inovative pentru o functionare cat mai eficienta a activitatilor operationale
    - Sesizarea deviatiilor in timp util si participare activa in viata companiei prin oferirea de feedback si suport managementului superior
    - Intocmirea de rapoarte si analize periodice cu privire la portofoliile gestionate sau la gradul de satisfactie al clientului
    - Implicare in procesul de selectie a noilor angajati