TEAM LEADER COLECTARE DEBITE

Angajator: Top Factoring
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Top Factoring este unul dintre liderii pietei autohtone de servicii financiare. Avantajul nostru competitiv consta in asigurarea unui management inteligent al creantelor neincasate, prin colectarea de o maniera corecta a debitelor, atat de la persoane fizice, cat si de la companii. Alaturandu-va echipei Top Factoring veti beneficia de un mediu de lucru profesionist si de sansa dezvoltarii durabile a carierei.

    Cerinte

    - Minim 12 luni experienta pe o pozitie similara (team leader colectare debite)
    - Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere
    - Abilitatea de rezolvare a problemelor prin solutii rapide si corecte
    - Capacitate de analiza, prioritizare si luare a deciziei in timp util
    - Abilitatea de a acorda feedback constructiv echipelor din subordine si conducerea acestora prin puterea exemplului
    - Experienta in evaluarea performantei, motivarea si dezvoltarea subordonatilor
    - Absolvent studii superioare
    - Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office

    Responsabilitati

    - Conducerea uneia sau mai multor echipe de agenti colectare debite
    - Instruirea, ghidarea si oferirea de suport tuturor subordonatilor din echipa sa si din alte echipe
    - Evaluarea performantei membrilor echipelor subordonate, motivarea si dezvoltarea constanta a acestora
    - Trasarea obiectivelor si urmarirea indeplinirii acestora de catre echipa din subordine prin monitorizarea indicatorilor de performanta: rapoarte si analize asupra activitatii echipei din subordine care vizeaza aspectul calitativ si cantitativ
    - Monitorizarea aplicarii strategiilor de colectare pe portofoliile alocate sau pentru clientii administrati
    - Participarea la imbunatatirea procesului de colectare oferind solutii inovative pentru o functionare cat mai eficienta a activitatilor operationale
    - Sesizarea deviatiilor in timp util si participare activa in viata companiei prin oferirea de feedback si suport managementului superior
    - Intocmirea de rapoarte si analize periodice cu privire la portofoliile gestionate sau la gradul de satisfactie al clientului
    - Implicare in procesul de selectie a noilor angajati