Consultant Economist ERP

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Experienta in domeniul analizei implementarii si/sau suportului pentru software ERP sau de Contabilitate constituie un avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate (inchideri TVA, venituri si cheltuieli, declaratii fata de organele abilitate, cash-flow si bugete, salarizare – familiar cu orice situatie de raportare financiar-contabila);
    • Cunostinte de interogare baze de date in limbaj SQL cu baze de date (Access, PostgreSQL, Microsoft SQL sau Oracle);
    • Abilitati economice si tehnice respectiv pasiune pentru domeniul IT;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
    • Organizare, atentie la detalii, capacitate de concentrare in conditii de stres si de a munci sub presiune, responsabilitate, atitudine proactiva;
    • Persoana atrasa de situatii problematice si provocari, motivata pentru activitati dinamice;
    • Abilitati bune de comunicare si coordonare;

    Alte cerinte:
    • Disponibilitate pentru deplasari in tara;
    • Permis de conducere categ. B.

    Responsabilitati

    • Organizeaza, executa si controleaza activitatile de suport-mentenanta si concepere a aplicatiilor integrate de tip ERP;
    • Determina nevoile specifice ale clientilor, modifica si adapteaza solutiile si implementarea acestora;
    • Optimizeaza solutiile existente;
    • Intretine sistemul clientilor si ofera suport post-implementare;
    • Urmareste modificarile legislative;
    • Participa cu solutii la stabilirea specificatiilor economice si de business logic aferente unui viitor sistem;
    • Stabileste specificatiile economice ale proiectelor de implementat;
    • Verifica, ca si membru in echipa de proiect de implementare, in mod continuu si post-implementare ca specificatiile economice ale proiectului sunt respectate;
    • Elaboreaza Caietul de analiza PAC – Proiect Analiza Client – care reflecta specificatia fluxurilor si proceselor aplicatiei ERP din punct de vedere economic ce va fi ghidul business logic al proiectului ce se va avea in vedere in implementare;
    • Elaboreaza hand-book-ul – Ghidul de lucru cu aplicatia ERP specific pentru proiectele in care este implicat.

    Alte informatii

    Beneficii

    • Posibilitati de dezvoltare profesionala multidisciplinara – in implementarea ERP se acumuleaza experienta si deprinderi legat de toate departamentele si procesele dintr-o firma;
    • Pachet de beneficii motivant;
    • Posibilitatea de lucru intr-o echipa dinamica.