B2B Corporate Catalog Admin with French

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing we are looking for a B2B Corporate Catalog Admin with French language.
    The B2B Corporate Catalog Admin provides technical expertise and pricing information for the assigned customers' catalog, making sure that the Corporate clients can order the correct configurations on the agreed prices, anytime.

    Requirements:

    - Experience in sales operations (quotation, configuration, product specifications etc.), customer support and/or IT;
    - Fluent in English and French; any additional European language knowledge would be a plus;
    - Excellent communication skills;
    - Customer focus;
    - Ability to analyze, investigate and solve problems without a standard resolution;
    - Result oriented;
    - Ability to work under pressure;
    - Ability to work autonomously;
    - Excellent team player.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Acts as sales support and customer support on all catalog related issues;
    - Offers consultancy on the products, prices and B2B solutions;
    - Implements and maintains catalogues and portals based on reports, contracts and requests received from sales agents and customers, ensuring the clarity and accuracy of the needed specifications;
    - Ensures that accurate configurations are created, based on the existing requirements;
    - Analyses problems and directs them to the corresponding teams, collaborating with them in order to increase the speed and accuracy in delivering a legal offer to the client;
    - Supports the offer finalization, by obtaining all necessary approvals on the prices and by publishing the agreed configurations;
    - Maintains a strong relationship with internal and external customers, offering high quality solutions and communicating proactively on any issues and changes on the corresponding catalogues;
    - Administrates user access on customer catalogues;
    - Supports transformation projects within the organization.

    Job Code: 030817IC/ALB