BACK OFFICE CLERK WITH GERMAN, Locatie: Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile BACK OFFICE CLERK WITH GERMAN, Locatie: Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.03.2017 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
- Studii superioare finalizate
- Cunoșterea limbii germane la un nivel avansat
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
- Deprinderi foarte bune de operare PC (MS Office)
- Abilitati de lucru cu programe (Scala, ICCBox, Ascent, DSO, Cristal Reports)
- Intelegerea businessului
- Gandire strategica
- Orientare spre client
- Persuasiune, orientare spre rezolvarea problemelor, surmontarea obstacolelor,
- Capacitate de analiza si sinteza
- Capacitatea de integrare a informatiilor in structuri complexe
- Rigurozitate, meticulozitate, mod de lucru structrat
- Preintampinarea si/sau corectarea prompta a erorilor
- Capacitatea de transpunere in practica a cunostintelor teoretice
- Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient activitatea, respectarea termenelor limita
- Comunicare si colaborare (interculturala)
- Capacitatea de implicare activa, initiativa,
- Initiativa, dorinta de imbunatatire a proceselor, cunostintelor
- Verifica si intretine baza de date a clientilor transferati la facturare centrala
- Introduce numarul de comanda pe definitia clientului
- Introduce numarul de comanda pe facturile clientilor in functie de caz
- Emite facturile de chirie manuala si chirie in avans pentru butelii si stocatoare in conformitate cu solicitarile responsabilului de chirii
- Emite facturile de proiecte, on-site-uri in conformitate cu dispozitiile sefului ierarhic
- Emite facturile de stornare pe baza listelor intocmite in departamentul administrarea afacerii si aprobate de departamentul financiar
- Emite facturile de lichide conform instructiunilor de lucru
- Verifica In Scalaweb starea avizelor si a facturilor de lichide conform rapoartelor existente
- Informeaza zilnic departamentele implicate si solicita reglarea situatiilor generate de avizele confirmate eronat sau netransferate
- Intretine situatia clientilor cu clauze speciale de livrare
- Intretine situatia clientilor cu clauzele speciale de facturare
- Furnizeaza departamentelor implicate aceste clauze in vederea generarii corecte a facturilor
- Realizeaza zilnic inchiderea facturilor de lichide conform procedurilor existente
- Realizeaza zilnic inchiderea facturilor emise din depozite si puncte de lucru
- Realizeaza inchiderea facturilor de chirie in datele in care acestea sunt emise
- Completeaza tabelul Evidenta Stornarilor in campurile prevazute in procedura de lucru
- Completeaza tabelul de stornari in avans
- Implicuieste facturile emise si le preda catre receptionist pentru expediere
- Transmite PDF facturi zilnice catre furnizorul postal
- Verifica transmiterea electronica a facturilor
- Verifica facturile emise , corectitudinea intocmirii lor
- Verifica avizele pentru livrarile de gaze speciale-lichide din ICC
- Raspunde de existenta documentelelor justificative in arhiva precum si la cele transmise spre client
* Toate aplicatiile vor fi introduse in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interes!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Funcționar Informații Clienți - Iulius Mall Timișoara Timisoara, |
Raporteaza eroarea la