BACK OFFICE CLERK WITH GERMAN, Locatie: Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile BACK OFFICE CLERK WITH GERMAN, Locatie: Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate
    - Cunoșterea limbii germane la un nivel avansat
    - Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
    - Deprinderi foarte bune de operare PC (MS Office)
    - Abilitati de lucru cu programe (Scala, ICCBox, Ascent, DSO, Cristal Reports)
    - Intelegerea businessului
    - Gandire strategica
    - Orientare spre client
    - Persuasiune, orientare spre rezolvarea problemelor, surmontarea obstacolelor,
    - Capacitate de analiza si sinteza
    - Capacitatea de integrare a informatiilor in structuri complexe
    - Rigurozitate, meticulozitate, mod de lucru structrat
    - Preintampinarea si/sau corectarea prompta a erorilor
    - Capacitatea de transpunere in practica a cunostintelor teoretice
    - Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient activitatea, respectarea termenelor limita
    - Comunicare si colaborare (interculturala)
    - Capacitatea de implicare activa, initiativa,
    - Initiativa, dorinta de imbunatatire a proceselor, cunostintelor

    Responsabilitati

    - Verifica si intretine baza de date a clientilor transferati la facturare centrala
    - Introduce numarul de comanda pe definitia clientului
    - Introduce numarul de comanda pe facturile clientilor in functie de caz
    - Emite facturile de chirie manuala si chirie in avans pentru butelii si stocatoare in conformitate cu solicitarile responsabilului de chirii
    - Emite facturile de proiecte, on-site-uri in conformitate cu dispozitiile sefului ierarhic
    - Emite facturile de stornare pe baza listelor intocmite in departamentul administrarea afacerii si aprobate de departamentul financiar
    - Emite facturile de lichide conform instructiunilor de lucru
    - Verifica In Scalaweb starea avizelor si a facturilor de lichide conform rapoartelor existente
    - Informeaza zilnic departamentele implicate si solicita reglarea situatiilor generate de avizele confirmate eronat sau netransferate
    - Intretine situatia clientilor cu clauze speciale de livrare
    - Intretine situatia clientilor cu clauzele speciale de facturare
    - Furnizeaza departamentelor implicate aceste clauze in vederea generarii corecte a facturilor
    - Realizeaza zilnic inchiderea facturilor de lichide conform procedurilor existente
    - Realizeaza zilnic inchiderea facturilor emise din depozite si puncte de lucru
    - Realizeaza inchiderea facturilor de chirie in datele in care acestea sunt emise
    - Completeaza tabelul Evidenta Stornarilor in campurile prevazute in procedura de lucru
    - Completeaza tabelul de stornari in avans
    - Implicuieste facturile emise si le preda catre receptionist pentru expediere
    - Transmite PDF facturi zilnice catre furnizorul postal
    - Verifica transmiterea electronica a facturilor
    - Verifica facturile emise , corectitudinea intocmirii lor
    - Verifica avizele pentru livrarile de gaze speciale-lichide din ICC
    - Raspunde de existenta documentelelor justificative in arhiva precum si la cele transmise spre client

    Alte informatii

    * Toate aplicatiile vor fi introduse in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,