Cerinte:
• Minim 6 luni experienta in vanzari;
• Experienta intr-o companie de telecomunicatii va fi considerata un avantaj;
• Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);
• Cunoasterea procesului de “merchandising“ si cunostinte din domeniul telefoanelor mobile & accesorii;
• Abilitatilor de operare PC (MS Windows, MS Office);
• Limba engleza la un nivel conversational;
• Competente de stock control, raportare si intocmire documentatie aferenta;
• Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;
• Bune abilitati de comunicare, negociere si vanzare;
• Flexibilitate, ambitie, precizie, simt pentru detalii;
Responsabilitati:
• Vanzare de produse si servicii Altex Romania;
• Merchandising / afisarea / preturilor produselor magazinului;
• Pregatirea, verificarea si receptia produselor;
• Amenajarea produselor / comenzi / livrari / receptii;
• Rapoarte saptamanale si lunare.
Ce vei castiga din aceasta experienta:
• Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul ALTEX si posibilitati reale de promovare;
• Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
• Traininguri oferite de ALTEX si de parteneri, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
• Pachet salarial competitiv (parte fixa plus sansa dublarii salariului fix in functie de rezultate/performanta - prin atingerea indicatorilor de performanta);
• Tichete de masa, prime anuale si reduceri la servicii medicale;
• Mediu de lucru placut, colegi entuziasti si program de lucru in ture.
Raporteaza eroarea la