OPERATOR CALL-CENTER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Totem Communication active.Vezi toate job-urile OPERATOR CALL-CENTER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Totem Communication |
Domeniu: |
|
Tip job: | freelancer-colaborator |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.03.2017 |
Remote work: | On-site |
De ce Totem?
Pentru că noi credem în progres, inovare și în oameni. Credem în loialitate, prietenie, în relațiile pe termen lung și în rolul pe care fiecare dintre noi îl are în echipă. Credem în puterea exemplului pozitiv și credem în nucleul de schimbare pe care fiecare dintre noi îl poate crea în jurul său. Și credem în puterea pe care fiecare dintre noi - individual sau împreună - o are și o poate folosi pentru a schimba lumea într-un loc mai sănătos și mai bun.
- experienta de comunicare la telefon, in sistem de call-center;
- studii superioare;
- excelente abilitati de comunicare, prezentare;
- putere de convingere;
- capacitate de a lucra in echipa;
- atitudine proactiva, neconflictuala, flexibilitate, dinamism, autoorganizare;
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
- disponibilitate pentru program full-time (8,30-17,30)
- promovarea de produse farmaceutice la telefon;
- sustinerea obiectivelor de vanzari ale companiei;
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei;
- intocmirea periodica a rapoartelor de activitate.
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- mediu de lucru profesionist;
- oportunitati de training si dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (220) |
Raporteaza eroarea la