Operator Call Center - Bucuresti

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Esti un bun ascultator;
    Stii sa utilizezi calculatorul;
    Iti place sa comunici;
    Esti flexibil si iti plac provocarile.

    Responsabilitati

    Sa fii atent la nevoile oamenilor cu care interactionezi;
    Sa fii gata sa oferi experiente memorabile pozitive;
    Sa fii ambasador al lucrului in echipa;
    Sa ramai fidel angajamentelor pe care ti le asumi;
    Sa iti doresti intotdeauna sa devii mai bun decat ai fost ieri.

    Alte informatii

    Pe langa o colaborare frumoasa, iti oferim:

    Sprijinul unei echipe tinere si dinamice;
    Pachet salarial incepand cu 1550 RON;
    Bonusuri in functie de performanta si vechime;
    Abonamente la servicii medicale si la biblioteca Bookster;
    Posibilitatea relocarii in oricare alt departament al companiei, in functie de preferintele si aptitudinile tale.