Coordonator Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.Vezi toate job-urile Coordonator Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Scoala de Valori |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2017 |
Remote work: | On-site |
ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.
De 10 ani deschidem drumuri în educație, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generații.
Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
- Minim 4 ani experienţă în domeniul financiar, din care cel puţin 2 ani în contabilitate;
- Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finanţe-Bănci sau Contabilitate);
- Capacitate de analiză şi sinteză;
- Abilităţi de organizare şi orientat către soluţionarea problemelor
- Atent/ă la detalii, având capacitatea de a lucra cu cifre;
- Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
- Abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini;
- Capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
- Competente de management, dar si lucru în echipă;
- Cunoştinţe avansate: Microsoft Office, Google Drive;
- Crearea și managementul bugetului anual al organizației şi monitorizarea bugetelor pe fiecare proiect în parte;
- Managementul bugetelor şi a cash flow-ului într-un mod eficient pentru a asigura sustenabilitatea organizaţiei;
- Analiza financiară (venituri vs cheltuieli);
- Responsabil de verificarea, întocmirea și evidența contractelor organizației;
- Responsabil de relația cu instituțiile publice în vederea asigurării că toate documentele necesare funcționării organizației sunt conform legislației;
- Verificarea situaţiilor contabile şi asumarea balanţei de final de lună, dar si a bilanţului anual;
- Întocmirea facturilor pentru clienţi, verificarea deconturilor şi evidenţa altor documente contabile;
- Coordonarea departamentului financiar; va avea în subordine 2 persoane: Junior Accountant şi Office Manager;
- Întocmirea/actualizarea și implementarea procedurii financiare;
- Plata la timp a salariilor, facturilor de furnizori/ facturi de utilitati, etc.;
- Este la curent cu modificările legislative și le aplică în concordanță;
- Întocmirea auditului intern trimestrial.
- Locaţie: Bucureşti (sediu central – Universitate);
- Îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu activ şi a-ţi pune amprenta în proiecte inedite;
- Vei face parte dintr-un mediu de lucru dinamic şi dintr-o echipă faină;
- Vei avea ocazia de a învăţa toate procesele şi activităţile unui department financiar;
- Tip job: full-time, perioadă determinată – doi ani.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV | |
Analist financiar consolidare Aplica fara CV | |
Analist Financiar - Sogelease Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (54) |
Raporteaza eroarea la