Responsabil Analiza Performante

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Responsabil Analiza Performante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2017
    Remote work: On-site

     

    Descriere

    Asigură:
    • monitorizarea si analiza performanţelor financiare şi a indicatorilor de activitate a unitatilor Retelei si propune solutii pentru imbunatatirea acestora.
    • suport Retelei in fluxurile aflate in responsabilitatea serviciului;
    • construcţia, repartizarea si monitorizarea bugetului de cheltuieli generale gestionate de ARD, precum şi refacturarea internă a cheltuielilor CRSC

    Misiune

    Responsabilităţi principale
    • Analizeaza rezultatele unitatilor si identifica unitatile cu rezultate slabe, stabilind impreuna cu Supervizorul Regional eventualele cauze, solutii, planuri de masuri; urmareste ulterior evolutia rezultatelor;
    • Asigura intocmirea dosarelor cu informatiile sintetice necesare cu ocazia vizitelor managementului bancii in Retea, pe baza informatiilor furnizate de FIN;
    • Proiecteaza, identifica, dezvolta, supune aprobarii si gestioneaza instrumente ce vizeaza monitorizarea rezultatelor unitatilor retelei/automatelor cash. Identifica indicatorii cheie relevanţi în procesul de luare a deciziilor.
    • Realizeaza studiile/business-case-urile necesare pentru deschidere/relocarea/inchiderea unitatilor din Retea;
    • Avizeaza solicitarile Retelei specifice domeniului imobiliar (lucrari de reparatie / modernizare spatii) din punct de vedere business, in urma consultarii Supervizorului Regional; 
    • Participa la stabilirea KPI-urilor pentru activitatile operationale / suport derulate in front-office si asigura monitorizarea acestora prin intermediul unor instrumente specifice;
    • ,Determina necesarul teoretic de personal la nivel de agentie pe baza volumetriei si stabileste impreuna cu Supervizorii Regionali necesarul real de personal
    • Stabileste bugetul de cheltuieli pentru categoriile de cheltuieli gestionate de ARD si realizeaza repartizarea acestuia la nivelul fiecarui Grup.;
    • Realizează urmărirea lunară a încadrării cheltuielilor gestionate de ARD în bugetele alocate si analizeaza cauzele diferentelor identificate, asigurand inclusiv formalizarea prin intermediul unor rapoare specifice; 
    • Urmareste modul de inregistrare a cheltuielilor la nivelul fiecare unitati BRD, inclusiv prin intocmirea PVRS-urilor si urmareste corectarea eventualelor cheltuilei inregistrate eronat;
    • Asigura suport in procesul de aprobare a cheltuielilor gestionate de ARD, superioare competentelor Retelei;
    • Realizeaza refacturarea cheltuielilor CRSC catre Grupurile deservite;
    • Asigura suport Retelei si PCR in procesul de aprobare instalare automate cash.
    • Monitorizeaza respectarea fluxurilor specifice instalarilor/dezinstalarilor de automate cash
    • Centralizeaza solicitarile Retelei privind instalarile/dezinstalarile si raporteaza cu privire la statusul acestora; 
    • Analizeaza rezultatele automatelor cash existente in Retea si asigura prezentarea acestora catre conducerea directiei;  propune solutii pentru cresterea rentabilitatii automatelor cash si urmareste implementarea solutiilor propuse; 
    • Participa la crearea referentialului de informatii specifice Retelei si asigura actualizarea permanenta a acestuia:
    o lista unitati, adrese, coduri, apartenenta la express grup, telefoane, program de lucru;
    o conducere si contacte unitati/Grupuri;
    o harti;
    o Etc.
    • Asigura actualizarea coordonatelor GPS/adreselor unitatilor BRD si ATM-urilor pe site-ul BRD;
    • Asigura centralizarea propunerilor Retelei privind programul unitatilor in perioadele de sarbatori legale si informeaza ulterior cu privire la programul validat;  

    Profil

    - Cunostinte: 
    • Cunostinte în domeniul informatic – gestiune baze de date (Acces, SAS), Excel avansat
    • Cunostinte în domeniul economic – finanţe-contabilitate şi/sau control de gestiune 
    • Mediul Economic si Financiar Bancar

    - Experienta necesara: 
    • Experienta bancara de minimum 5 ani;

    -  Competenţe comportamentale: 
    • Capacitate de adaptare
    • Rigoare în analiză 
    • Capacitate de sintetizare
    • Capacitate de redactare
    • Capacitate de comunicare şi de ascultare
    • Autonomie in rezolvarea sarcinilor de serviciu/derularea proiectelor interne
    • Capacitate de a convinge / de a uni

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (86)