Responsabil Analiza Performante
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Responsabil Analiza Performante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Descriere
Asigură:• monitorizarea si analiza performanţelor financiare şi a indicatorilor de activitate a unitatilor Retelei si propune solutii pentru imbunatatirea acestora.
• suport Retelei in fluxurile aflate in responsabilitatea serviciului;
• construcţia, repartizarea si monitorizarea bugetului de cheltuieli generale gestionate de ARD, precum şi refacturarea internă a cheltuielilor CRSC
Misiune
Responsabilităţi principale• Analizeaza rezultatele unitatilor si identifica unitatile cu rezultate slabe, stabilind impreuna cu Supervizorul Regional eventualele cauze, solutii, planuri de masuri; urmareste ulterior evolutia rezultatelor;
• Asigura intocmirea dosarelor cu informatiile sintetice necesare cu ocazia vizitelor managementului bancii in Retea, pe baza informatiilor furnizate de FIN;
• Proiecteaza, identifica, dezvolta, supune aprobarii si gestioneaza instrumente ce vizeaza monitorizarea rezultatelor unitatilor retelei/automatelor cash. Identifica indicatorii cheie relevanţi în procesul de luare a deciziilor.
• Realizeaza studiile/business-case-urile necesare pentru deschidere/relocarea/inchiderea unitatilor din Retea;
• Avizeaza solicitarile Retelei specifice domeniului imobiliar (lucrari de reparatie / modernizare spatii) din punct de vedere business, in urma consultarii Supervizorului Regional;
• Participa la stabilirea KPI-urilor pentru activitatile operationale / suport derulate in front-office si asigura monitorizarea acestora prin intermediul unor instrumente specifice;
• ,Determina necesarul teoretic de personal la nivel de agentie pe baza volumetriei si stabileste impreuna cu Supervizorii Regionali necesarul real de personal
• Stabileste bugetul de cheltuieli pentru categoriile de cheltuieli gestionate de ARD si realizeaza repartizarea acestuia la nivelul fiecarui Grup.;
• Realizează urmărirea lunară a încadrării cheltuielilor gestionate de ARD în bugetele alocate si analizeaza cauzele diferentelor identificate, asigurand inclusiv formalizarea prin intermediul unor rapoare specifice;
• Urmareste modul de inregistrare a cheltuielilor la nivelul fiecare unitati BRD, inclusiv prin intocmirea PVRS-urilor si urmareste corectarea eventualelor cheltuilei inregistrate eronat;
• Asigura suport in procesul de aprobare a cheltuielilor gestionate de ARD, superioare competentelor Retelei;
• Realizeaza refacturarea cheltuielilor CRSC catre Grupurile deservite;
• Asigura suport Retelei si PCR in procesul de aprobare instalare automate cash.
• Monitorizeaza respectarea fluxurilor specifice instalarilor/dezinstalarilor de automate cash
• Centralizeaza solicitarile Retelei privind instalarile/dezinstalarile si raporteaza cu privire la statusul acestora;
• Analizeaza rezultatele automatelor cash existente in Retea si asigura prezentarea acestora catre conducerea directiei; propune solutii pentru cresterea rentabilitatii automatelor cash si urmareste implementarea solutiilor propuse;
• Participa la crearea referentialului de informatii specifice Retelei si asigura actualizarea permanenta a acestuia:
o lista unitati, adrese, coduri, apartenenta la express grup, telefoane, program de lucru;
o conducere si contacte unitati/Grupuri;
o harti;
o Etc.
• Asigura actualizarea coordonatelor GPS/adreselor unitatilor BRD si ATM-urilor pe site-ul BRD;
• Asigura centralizarea propunerilor Retelei privind programul unitatilor in perioadele de sarbatori legale si informeaza ulterior cu privire la programul validat;
Profil
- Cunostinte:• Cunostinte în domeniul informatic – gestiune baze de date (Acces, SAS), Excel avansat
• Cunostinte în domeniul economic – finanţe-contabilitate şi/sau control de gestiune
• Mediul Economic si Financiar Bancar
- Experienta necesara:
• Experienta bancara de minimum 5 ani;
- Competenţe comportamentale:
• Capacitate de adaptare
• Rigoare în analiză
• Capacitate de sintetizare
• Capacitate de redactare
• Capacitate de comunicare şi de ascultare
• Autonomie in rezolvarea sarcinilor de serviciu/derularea proiectelor interne
• Capacitate de a convinge / de a uni
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV | |
Economist/Contabil Aplica fara CV | |
Responsabil Creditare Microbusiness și IMM - Agentia Bucuresti (zona Piata Victoriei) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la