Operational Administration Officer - perioada determinata 6 luni- Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Operational Administration Officer - perioada determinata 6 luni- Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Experienta profesionala/ educationala:
• Studii superioare
• Minim un an de experienta in domeniul bancar sau in domeniul asigurarilor
• Experienta in aria de operatiuni reprezinta un avantaj
• Experienta in aria de creditare reprezinta un avantaj
Cunostinte:
• Cunoasterea produselor de asigurari ca si garantii bancare
• Cunosterea legislatiei de bancassurance reprezinta un avantaj
• Cunoasterea produselor de creditare si al fluxului aferent reprezinta un avantaj
• Cunostinte de SQL reprezinta un avantaj
• Limba engleza – nivel avansat
Abilitati:
• Excel – nivel avansat
• Experienta in a lucra cu baze de date reprezinta un avantaj
• Abilitati de analiza, sinteza
• Abilitati de comunicare si negociere
• Orientare catre rezultat si solutie
• Abilitati de prioritizare si eficientizare
• Atentie la detalii
• Orientarea inspre invatare si dezvoltare
• Atitudine deschisa spre impartasirea cunostintelor si ideilor
• Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual
• Deschis la nou; adaptabil la schimbare
• Monitorizeaza statusului politelor de asigurare existente ca si beneficii/garantii la facilitatile acordate de banca clientilor si se asigura de actualizarea sistemelor IT folosind canalele bancii
• Monitorizeaza activitatile externalizate de reconciliere si plati aferente politelor de asigurare viata atasate facilitatilor de credit, disfunctionalitatile aparute intre sucursale si procesator, erorile, raportarile legate de aceste activitati conform procedurilor specifice.
• Mentinerea relatiei cu Partenerii bancii in procesele de Bancassurance;
• Monitorizeaza activitatea de reconciliere a platilor cu tertii (partenerii externi societati de asigurare);
• Monitorizeaza reevaluarea garantiilor comerciale (imobile comerciale, echipamente, masini si instalatii) si garantiilor rezidentiale si terenuri realizate cu inspectia proprietatilor.
• Coordonarea activitatilor interne/externalizate privind achitarea contravalorii si verificarea raportului de evaluare a pentru creditul contractat de catre client, in conformitate cu procedurile interne in vigoare
• Ofera sprijin si consultanta colegilor din unitatile bancii si din alte departamente in vederea rezolvarii situatiilor de natura operationala sesizate de catre acestia, in conformitate cu responsabilitatile postului si conduita profesionala.
• Ofera suport si consultanta altor departamente in activitatea de implementarea noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (operations admin).
• Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
RETAIL BANKING OFFICER - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Uverturii (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la