Asistent Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile C.M.D. Systems S.R.L. active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | C.M.D. Systems S.R.L. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Deoarece volumul de muncă este în creștere, avem nevoie de un coleg nou în departamentul administrativ care să își dorească să se dezvolte împreună cu noi.
În echipă se potrivește o personalitate sociabilă, proactivă și deschisă, iar pentru activitățile zilnice este nevoie de atenție la detalii, un stil de lucru calm, creativ și cu inițiativă, organizat și ordonat, cunoștințe solide de limba engleză și cunoștințe de operare pe calculator (Social Media, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, browsing), iar orientarea către contabilitate financiară este un plus.
Experiența anterioară de minim doi ani în activitatea administrativă/secretariat/contabilitate este un avantaj, dar suntem dornici să investim în dezvoltarea personală a fiecărui coleg dedicat rolului său în echipă.
Pe lângă cursurile de specialitate, oferim contract de muncă nedeterminat, bonuri de masă lunare, telefon si laptop de serviciu și decontarea transportului în comun.
Responsabilitățile zilnice presupun:
- suport administrativ pentru documentele de Health and Safety si HR;
- contabilitate primară (înregistrare și arhivare facturi, evidența documentației specifice) și financiară;
- consolidarea relației cu partenerii și colabolatorii companiei prin centralizarea proactivă a feedbackului și deplasarea pe teren împreună cu echipa tehnică;
- implementarea și dezvoltarea sistemului electronic de centralizare a activităților zilnice ale echipei tehnice;
-verificarea noutăților în reglementările legislative în domeniile de activare a firmei și trimiterea de notificări către clienții activi, echipa tehnică și parteneri;
- supravegherea calendarului de activități, actualizarea și comunicarea lui către clienții impactați;
- crearea de rapoarte și documente de activitate ale echipei tehnice și comunicarea lor către clienți și parteneri;
- preluarea temporară a responsabilităților Directorului Administrativ, în cazul indisponibilității acestuia (crearea de oferte, preluarea apelurilor telefonice, deplasări în teren);
C.M.D. Systems este o echipă de 10 tineri care din 2008 activează, în principal, în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor. Firma este o afacere de familie cu două departamente, tehnic și administrativ, care are sediul în București, iar activitatea se desfășoară atât în țară, cât și în Europa sau Orientul Mijlociu. Fiind un grup restrâns, dar în creștere, atmosfera este foarte prietenoasă, optimistă și pozitivă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (60) |
Raporteaza eroarea la