Agent Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Rompetrol - KMG International active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Rompetrol - KMG International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Cerinte

    - Studii superioare.
    - Experienta in domeniul Customer Service reprezinta un avantaj.
    - Cunostintele de operare PC Microsoft Office - nivel avansat.
    - Buna abilitati de comunicare.
    - Orientare catre nevoile clientilor.
    - Capacitate de organizare si prioritizare.
    - Disponibilitate pentru a efectua sarcini repetitive.
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    Scopul postului: Gestioneaza contractele trimise de catre forta de vanzari pentru analiza si activarea lor in conformitate cu procedurile si normele interne in vigoare.

    - Primeste, verifica, transmite spre initializare si centralizeaza contractele si actele aditionale ale clientilor Rompetrol, pentru canalele de vanzari Retail si Wholesale.
    - Se asigura de existenta tuturor documentelor obligatorii pentru fiecare tip de contract supus analizei.
    - Inregistreaza contractul in centralizatoarele de contracte si completeaza limita de credit aprobata.
    - Arhiveaza in format electronic si fizic contractul/ actul aditional si actualizeaza centralizatoarele de contracte.
    - Inregistreaza in contul clientului documente diverse (intelegeri de plata in forma scrisa, notificari etc.).
    - Ofera informatii catre forta de vanzari, credit control sau alte departamente interne ce solicita informatii despre contractele clientilor gestionati, precum si direct catre clienti.
    - Intocmeste si trimite situatii periodice cu clientii aflati in analiza.
    - Gestioneaza si redirectioneaza solicitarile primite catre departamentele abilitate sa le solutioneze.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (216)