Project Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Project Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
-Studii superioare (preferabil universitate tehnica sau de profil real);
-Cunostinte legate de gestionarea proiectelor (dobandite in timpul facultatii sau in urma participarii la cursuri de formare profesionala);
-Bune cunoştinţe de utilizare PC;
-Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana;
-Persoană obiectivă, cu capacitate de analiză şi evaluare;
-Caracter integru, seriozitate, corectitudine.
- Urmarirea asigurarii comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
- Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul departamentului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Administrarea bugetului departamentului in conformitate cu procedurile interne aplicabile;
- Valorificarea oportunitatilor de dezvoltare;
- Coordoneaza activitatile din cadrul departam supervizand direct echipa, consultantii si alti colaboratori implicati;
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
- Urmareste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale;
- Urmarirea gestionarii proiectelor de catre echipa in parametrii optimi ( timp, cost, calitate);
- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte bisaptamanale sau la cerere catre management;
- Urmarirea si monitorizarea incarcarii echipei;
- Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul project managerului;
- Urmarirea arhivarii corespunzatoare a documentatiei legata de proiect;
- Pregateste sedinta de lansare a noilor proiecte (kick off meeting cu echipa de manageri);
- Elaborare oferte tehnice;
- Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
- Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi;
- Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane;
- Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Internship - Software Developer Manufacturing TM Timisoara, | |
Global HR Systems Specialist Success Factors (Employee Central) - TM Timisoara, | |
Global HR Systems Operations Consultant (FBL - OBL) (TM) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la