Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Step Up active.


Vezi toate job-urile Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare;
    • Experiența de 2-3 ani intr-o pozitie similara;
    • Cunostiinte obligatorii de limba engleza (nivel avansat), limba germana reprezinta un plus;
    • Focusat pe rezolvarea problemelor;
    • Cunostiinte PC si Microsoft Office;
    • Gandire analitica, idei de imbunatatire continua;
    • Abilitati de comunicare dezvoltate;
    • Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii.

    Responsabilitati

    • Introducerea in sistem a comenzilor, cerintelor venite din partea clientilor interni conform procedurilor existente;
    • Verificarea acuratetei informatiilor astfel incat sa fie indeplinite toate cerintele procedurilor interne;
    • Obtinerea termenelor de livrare pentru comenzile trimise de la furnizori;
    • Setarea termenelor de confirmare in sistem pentru comenzile trimise;
    • Urmarirea comenzilor pana la primirea acestora la sediul companiei;
    • Urmarirea si verificarea facturilor primite de la furnizori astfel incat acestea sa fie in concordanta cu ofertele si comenzile;
    • Arhivarea documentelor conform procedurilor interne;
    • Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare;
    • Administrarea furnizorilor implementati;
    • Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Salarii competitive si beneficii;
    • Oportunitati dezvoltare profesionala;
    • Tichete de masa;
    • Transport asigurat din Timisoara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (7)