Social Media Adviser - vorbitori nativi de engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPA Solutions active.Vezi toate job-urile Social Media Adviser - vorbitori nativi de engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPA Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.03.2017 |
Remote work: | On-site |
UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro
Nativi britanici sau persoane care au locuit peste 4 ani in UK pentru ca este necesara cunoasterea culturii locale
Responsabilitati
Oferă în scris răspunsuri complete şi personalizate solicitărilor primite, indiferent de natura cererii (informare, redirecţionare, asistenţă, consiliere, informaţii despre servicii sau produse, comenzi, gestionare a reclamaţiilor, etc.)
Chat & Social Media Adviser îşi exercită funcţia de ghidare şi îndrumare a interlocutorului (client sau beneficiar), respectând proceduri prestabilite.
Respectă în cadrul sesiunilor de chat argumentarul campaniei şi procedurile prestabilite.
Consultă dosarul clientului/prospectului, folosind baza de date a societăţii/clientului societăţii.
Actualizeză baza de date (prin crearea sau modificarea dosarelor clienţilor).
Înregistrează prestarea acordată.
Înregistrează informaţiile primite în baza de date, pentru direcţionarea chatului, calificarea dosarului şi derularea campaniei.
Efectuează sarcini relative la verificarea ataşamentelor, gestionarea dosarelor, înregistrarea şi validarea plăţilor, verificarea livrărilor, acordarea de rambursări.
Gestionează reclamaţiile primite, în timpul sau după tratarea cererilor scrise pe chat.
Promovează şi pune în valoare serviciile şi produsele propuse de client, în conformitate cu politica acestuia.
Contract: nedeterminat cu 90 de zile perioada de proba
Decontare transport: 70 de lei
Se discuta pe chat (nu se stie daca de viitor va face si voce)
Programul este de 5 zile/saptamana, in intervalul luni – duminica, iar orarul de lucru este de 9 ore, intre 09 :00 AM – 01 :00AM
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Social Media Analyst BUCURESTI, | |
Social Media and Influence Professional Hybrid | |
Social Media Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (183) |
Raporteaza eroarea la