Specialist colectare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Specialist colectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    Contract: perioada determinata 1 an, cu posibilitatea de prelungire.
    Locatie: in apropiere de metrou Lujerului

    Vei stii ca te potrivesti in echipa noastra daca:
    - Ai experienta anterioara pe o pozitie similara minim 1 an;
    - Ai studii medii;
    - Ai cunostinte limba engleza - nivel mediu;
    - Esti orientat catre client;
    - Ai excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
    - Ai capacitate analitica si atentie la detaliu;
    - Ai capacitate de a lucra sub presiune.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
    - Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;
    - Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare;
    - Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament;
    - Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului;
    - Colaborareaza cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti;
    - Mentine sub observatie istoricul platilor clientilor;
    - Aplica procedurilor legate de colectarea debitelor.

    Alte informatii

    Ce ar mai trebui sa stii?
    Credit Europe Bank România este un angajator care oferă șanse egale tuturor candidatilor. Cererea dvs. este păstrată in deplina confidențialitate în conformitate cu legea privind protecția datelor cu caracter personal. Referințele vor fi necesare numai cu acordul dvs.
    Vă rugăm să luați în considerare faptul că numai candidații care se potrivesc cu cerințele postului vor fi contactati.

    Va multumim!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (26)