Asistent Administrativ

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.04.2017
    Cerinte

    Avem nevoie de persoane responsabile, proactive și cu foarte bune competențe de organizare. Ne dorim să vă cunoaștem dacă aveți:



    - Experiență relevantă într-un domeniu administrativ (preferabil Logistică/ Producție/ Aprovizionare/ Platforme logistice/ Depozite) – reprezintă un mare avantaj;
    - Cunoștințe de limba franceză – nivel mediu spre avansat;
    - Cunoștințe foarte bune în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Excel prioritar) și SAP/COGNOS (reprezintă un avantaj);
    - Bune abilități de comunicare (orală/ în scris) și capacitatea de a interacționa cu diverse departamente și instituții publice;
    - Rigurozitate și atenție la detalii;
    - Disponibilitate la formare în Franța de cel puțin 2 luni.

    Responsabilitati

    Căutăm Asistenți Administrativi pentru un proiect comercial în plină dezvoltare în zonă de Vest. Viitorii noștri colegi vor lucra în Departamentul Administrativ din cadrul viitoarei noastre platforme logistice din Timișoara și vor fi responsabili de:

    -Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere, corecții de stoc etc.);
    -Completarea pontajelor și transmiterea acestora Departamentului de Salarizare și managerilor implicați;
    -Elaborarea, validarea și editarea diverselor documente referitoare la marfă receptionată, stocurile existențe, fișele de prezentare ale produselor, documentele de livrare a mărfii, avizele pentru Vamă și transport etc.;
    -Afectarea mărfii către rețeaua comercială în funcție de specificațiile primite;
    -Urmărirea stocurilor și analiza statistică a vanzărilor,cu scopul de a iniția reaprovizionarea magazinelor;
    -Tratarea eventualelor reclamații de la nivelul magazinelor, cât și a diverselor litigii (de natură fizică sau contabilă);
    -Pregătirea documentației necesare și reprezentarea societătii în cazul diverselor controale.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea vă oferim:


    - Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere în cadrul unui proiect interesant, alături de o echipă de succes;
    - Training atât la nivelul companiei cât și international;
    - Pachet salarial motivant.