Service Level Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Service Level Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    - Absolvent/(a) studii superioare;
    - Experienta in furnizarea serviciilor de suport, mentenanta, garantie si infrastructura
    - Experienta in relatia cu clientii, capacitatea de a gestiona situatii delicate;
    - Experinta de minimum 2 ani in Project Management sau Service Delivery;
    - Experinta de minimum 2 ani in coordonarea proiectelor/echipelor de proiect;
    - Cunostinte ITIL (ITIL V3 Foundation Certificate in IT Service Management);
    - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare (experienta in relatia cu clientii si cu toate nivelele din organizatiei);
    - Orientare spre rezultate, capacitate de prioritizare activitati;
    - Abilitati de customer care, negociere, management si coordonare;
    - Capacitatea de adaptare, determinare si hotarare;
    - Rezistenta la stres si presiune;
    - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in Bucuresti si ocazionale in tara;
    - Carnet de conducere: categoria B.

    Responsabilitati

    - Monitorizarea executarii serviciilor de suport pe proiecte, in conditiile de calitate si performanta stipulate in contract, prin coordonarea operationala a tuturor oamenilor angrenati in proiect;
    - Single Point of Contact atat pentru client cat si intern pentru departamentele din organizatie;
    - Urmarirea KPI-ilor pe proiecte, prin colaborarea cu liniile de business ale companiei sau cu furnizorii/ subcontractorii;
    - Realizarea managementul bugetar la nivel de proiect – venituri si cheltuieli;
    - Identificarea si fructificarea oportunitatilor de add-on sales prin identificarea lead-urilor la nivelul clientului;
    - Realizarea raportelor de activitate pe proiecte, pe baza carora se face decontarea I/C si facturarea clientului, conform termenlor agreate cu beneficiarul;
    - Propunerea de masuri de imbunatatire/eficientizare a activitatilor de suport din proiecte si contra-masuri de mitigare a riscurilor din proiecte;
    - Monitorizarea riscurilor din cadrul proiectelor si escaladarea riscurilor majore catre TeamLeader SLM si catre persoanele definite conform matricei de escaladare;
    - Negocierea preturilor serviciilor de suport si a indicarilorilor de performanta aplicabili;
    - Mentinerea si actualizarea catalogului de servicii IT oferite;
    - Raportarea si prezentarea statusului si KPI-ilor proiectului atat catre client cat si catre stakeholderii interni;
    - Realizarea estimarii bugetare, conform specificatiilor si incadrarea in bugetul aprobat de Directorul General al companiei;
    - Urmarirea si indeplinirea obiectivelor profesionale si targeturile pe indicatorii de performanta specificati la nivel de individ, departament, companie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (259)