Service Level Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamnet International active.Vezi toate job-urile Service Level Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamnet International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
Join us now!
- Absolvent/(a) studii superioare;
- Experienta in furnizarea serviciilor de suport, mentenanta, garantie si infrastructura
- Experienta in relatia cu clientii, capacitatea de a gestiona situatii delicate;
- Experinta de minimum 2 ani in Project Management sau Service Delivery;
- Experinta de minimum 2 ani in coordonarea proiectelor/echipelor de proiect;
- Cunostinte ITIL (ITIL V3 Foundation Certificate in IT Service Management);
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare (experienta in relatia cu clientii si cu toate nivelele din organizatiei);
- Orientare spre rezultate, capacitate de prioritizare activitati;
- Abilitati de customer care, negociere, management si coordonare;
- Capacitatea de adaptare, determinare si hotarare;
- Rezistenta la stres si presiune;
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in Bucuresti si ocazionale in tara;
- Carnet de conducere: categoria B.
- Monitorizarea executarii serviciilor de suport pe proiecte, in conditiile de calitate si performanta stipulate in contract, prin coordonarea operationala a tuturor oamenilor angrenati in proiect;
- Single Point of Contact atat pentru client cat si intern pentru departamentele din organizatie;
- Urmarirea KPI-ilor pe proiecte, prin colaborarea cu liniile de business ale companiei sau cu furnizorii/ subcontractorii;
- Realizarea managementul bugetar la nivel de proiect – venituri si cheltuieli;
- Identificarea si fructificarea oportunitatilor de add-on sales prin identificarea lead-urilor la nivelul clientului;
- Realizarea raportelor de activitate pe proiecte, pe baza carora se face decontarea I/C si facturarea clientului, conform termenlor agreate cu beneficiarul;
- Propunerea de masuri de imbunatatire/eficientizare a activitatilor de suport din proiecte si contra-masuri de mitigare a riscurilor din proiecte;
- Monitorizarea riscurilor din cadrul proiectelor si escaladarea riscurilor majore catre TeamLeader SLM si catre persoanele definite conform matricei de escaladare;
- Negocierea preturilor serviciilor de suport si a indicarilorilor de performanta aplicabili;
- Mentinerea si actualizarea catalogului de servicii IT oferite;
- Raportarea si prezentarea statusului si KPI-ilor proiectului atat catre client cat si catre stakeholderii interni;
- Realizarea estimarii bugetare, conform specificatiilor si incadrarea in bugetul aprobat de Directorul General al companiei;
- Urmarirea si indeplinirea obiectivelor profesionale si targeturile pe indicatorii de performanta specificati la nivel de individ, departament, companie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (259) |
Raporteaza eroarea la