Tehnician livrare si probe - Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Tehnician livrare si probe - Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.01.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o organizatie care se extinde rapid in regiune, tintind la a deveni cel mai mare retailer online din “Europa Noua”.

    Suntem aici pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa scuteasca timp si bani. Stim ca vom reusi numai impreuna, lucrand la a crea solutii simple, care sa imbunatateasca experientele de cumparare.

    Echipa noastra de peste 2500 de oameni talentati serveste 4 piete din Sud-Estul Europei prin birourile din Bucuresti, Sofia, Budapesta si Varsovia.

    Credem ca dezvoltarea si invatarea ar trebui sa fie disponibila oricui, oriunde si oricand. In fiecare zi, cautam noi oportunitati de invatare pentru ca vrem sa fim mereu la curent cu cele mai noi tehnologii si sa le aducem clientilor nostri valoare adaugata.

    Alatura-te echipei noastre pentru a scrie impreuna urmatoarele capitole din povestea eMAG!

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    - Minim studii medii;
    - Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
    - Limbaj tehnic;
    - Bune cunostinte tehnice hardware si software;
    - Cunostinte minime de operare PC: Office Word, Excel;Limba engleza nivel mediu.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    - Verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti, utilizand instrumentele din dotarea bancului de probe si conform instructiunilor de lucru in vigoare;
    - Completeaza certificatul de garantie pentru fiecare produs testat;
    - Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post garantie oferite de catre firma/furnizori/producatori;
    - Ofera clientului al cariu produs il testeaza informatii de natura tehnica;
    - Identifica produsele defecte (DOA) si anunta personalul responsabil cu solutionarea problemei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)