Corespondent Service
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.Vezi toate job-urile Corespondent Service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | IPSO Agricultura |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.
1. Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric)
2. Experiență 1 - 3 ani în domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule
3. Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor)
4. Bune cunoștințe tehnice
5. Cunoștințe medii de limba engleză
6. Abilități de comunicare și relaționare
7. Capacitate organizatorică
PROFIL CANDIDAT
1. Spirit comercial
2. Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate
3. Atenție la detalii, ordonat, metodic, riguros
1. Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență
2. Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și/sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.
3. Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor.
4. Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.
5. Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari.
6. Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare.
7. Emite facturile de avans și facturile finale.
8. Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni.
9. Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service.
10. Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (276) |
Raporteaza eroarea la