Local IT Support - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Local IT Support - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Resita
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este o companie antreprenoriala, in care succesul se obtine prin pasiunea si responsabilitatea pe care fiecare dintre noi o investeste in munca sa.
    In fiecare zi punem o picatura de talent in tot ceea ce facem: in sticlele de Coca-Cola, in e-mailurile catre parteneri, in contractele de vanzare-cumparare, in platformele de comunicare, in planurile de viitor. Este ceea ce ne face speciali. Dinamici. Si lideri de piata. Este secretul succesului nostru.
    Aici vei gasi intotdeauna provocari si ocazii de a te autodepasi si foarte putine sanse sa te plictisesti. Fiindca un job la Coca-Cola HBC Romania inseamna totodata pasiune, oportunitati de afirmare si ambitia de a fi mereu printre cei mai buni.

    Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketing-ul operational pentru produsele Coca-Cola.
    In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza o gama larga de produse Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in diferite regiuni ale tarii: Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.
    Viziteaza-ne pe www.cchbcjobs.ro sau pe www.facebook.com/talents.onboard!

    Cerinte

    - Studii Superioare
    - Preferabil Certificare Microsoft
    - Cunostinte temeinice despre PC-uri, tablete, imprimante, etc
    - Helpdesk
    - Retele locate
    - Sisteme de operare
    - Editoare de texte, tabele si sisteme de posta electronica
    - Principii de securitatea PC-urilor si retelelor
    - Cunostinte despre standarde si principii IS
    - Limba engleza la nivel avansat

    Responsabilitati

    - Acorda suport tehnic de nivel 2 pentru toti utilizatorii de sisteme informatice
    - Suport, diagnoza si expertiza pentru toate problemele tehnice (calculatoare, imprimante, telefonie, retele, etc) pentru propria locatie cat si pentru depozitele pentru care este responsabil cu suportul tehnic.
    - Evaluare si testare a pachetelor soft primite de la furnizori pentru a determina modul lor de functionare si compatibilitatea cu sistemele existente
    - Suport pentru toate aplicatiile instalate (Lotus Notes, Microsoft Office, aplicatiile de baza, etc)
    - Efectuarea copiilor de siguranta a datelor conform proceurilor interne
    - Implementeaza si urmareste indeplinirea tuturor obiectivelor si proiectelor subdepartamentului