Analist de afaceri_Cercetare de Piata & Geo-Marketing
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Analist de afaceri_Cercetare de Piata & Geo-Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2016 |
Remote work: | On-site |
SCOP: Analizeaza piata regionala de telecomunicatii la cel mai granular nivel si identifica oportunitatile comerciale si de dezvoltare ale Companiei in regiunea respectiva.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Dezvolta si intretine baza de date fixe si mobile pentru aplicatia MapInfo: analizeaza datele interne ale Companiei la nivel regional (clienti, produse, resurse tehnice, instalari, deconectari), precum si datele externe (competitie, informatii macroeconomice, dezvoltari locale etc)
Foloseste aplicatia MapInfo pentru a crea harti digitale detaliate care vor fi folosite in analizele comerciale si ca input in definirea strategiei comerciale a Companiei, atat pentru telecomunicatii mobile, cat si fixe
Furnizeaza analiza segmentelor regionale, incluzand dinamica indicatorilor Companiei la nivel local, precum si miscarile competitiei
Furnizeaza recomandari de localitati in care se va dezvolta reteaua Companiei pe baza analizei datelor regionale interne si externe, atat pentru dezvoltarea retelei fixe, cat si a celei mobile
Furnizeaza recomandari de localitati in care se vor desfasura campanii de vanzare si / sau retentie, pe baza analizelor regionale de instalari si deconectari
Organizeaza si coordoneaza procesul intern de colectare informatii locale de competitie
Furnizeaza input pentru strategia de dezvoltare regionala a Companiei si pentru dezvoltarea de noi produse
Analizeaza şi sintetizeaza factorii de piaţă relevanţi care afectează compania pe piaţa de telecomunicatii, in baza unei corecte intelegeri a mediului macroeconomic;
Furnizează analize customizate pentru diferite cerinţe ad-hoc, folosind bazele de date ale aplicatiei MapInfo, precum si informatii despre competitie si macroeconomics
Furnizează analize complexe de telecom (profile de clienţi, recomandări de produse sau promoţii) utilizand atat datele de cercetare de piaţă, cât şi datele de competiţie şi datele interne ale Companiei, atat pentru telecomunicatii fixe, cat si mobile
Detine rol de consultant în cadrul echipelor de afaceri multi-funcţionale, cu scopul de a întegra alte surse de informaţii si de a ajuta la punerea în practică a recomandarilor furnizate
Cerinţele postului
Studii:
Studii universitare finalizate - marketing / statistică / cibernetică / sociologie.
Experienţă în muncă:
Minim 2 ani de experienţă într-o poziţie similară în domeniul telecomunicaţiilor / retail / banking sau într-o companie multinaţională de consultanţă.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinţe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Cunostinte avansate de utilizare aplicatie MapInfo (reprezinta un plus)
Limba engleză fluent, vorbit si scris;
Proactivitate şi determinare, gandire analitică;
Creativitate în soluţionarea solicitărilor/ problemelor apărute;
Bune abilitaţi de comunicare verbala, scrisă şi interpersonală, precum şi abilitaţi de prezentare, capacitatea de a lucra in echipa;
Orientare catre detaliu, persoană organizată cu abilitaţi de management al timpului alocat proiectelor, abilitaţi de a finaliza analize, rapoarte intr-un timp scurt, capacitate de a lucra sub presiune;
Flexibilitate şi capacitatea de a realiza multiple responsabilitati;
Abilitati avansate de analiza si sinteza;
Abilitati avansate de organizare si planificare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global Partner Marketing Development Fund (MDF) Program Manager Hybrid | |
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Cybersecurity Services Product Marketing Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (82) |
Raporteaza eroarea la