Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - absolvent(a) de studii medii, cu diploma de bacalaureat, sau studii superioare (finalizate sau in curs);
    - cunostinte avansate de operare PC (Pachetul Microsoft Office, Internet etc.);
    - cunostinte de limba engleza, nivel mediu;
    - persoana organizata, responsabila, cu initiativa, serioasa, dinamica;
    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - atentie la detalii, spirit de echipa.

    Responsabilitati

    - organizeaza agenda managerului;
    - preia apelurile telefonice, fax-urile, corespondenta scrisa, precum si e-mail-urile de interes general si le distribuie destinatarilor;
    - gestioneaza activitatile de protocol si mentine legatura cu Departamentul Logistica;
    - asista managerul in cadrul sedintelor sau a intalnirilor.

    Alte informatii

    - pachet salarial atractiv;
    - mediu de lucru profesionist, alaturi de o echipa dinamica;
    - posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)