Junior Customer Care
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Junior Customer Care active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.06.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
APT angajeaza pentru clientul sau, una dintre primele companii de pe piata creditelor de consum, cu o traditie de 14 ani pe aceasta piata. Compania completeaza o gama de servicii si produse cu o oferta adaptata specificului clientului sau.
Aceasta pozitie presupune oferirea de suport clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Cunoasterea limbii engleza constituie un avantaj;
- Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
- Organizare si prioritizare;
- Orientare catre client;
- Calm, rezistenta la stres;
- Ascultare activa;
- Bune cunostinte de utilizare MS Office.
Responsabilitati:
- Raspunde tuturor apelurilor telefonice si e-mailurilor primite prin Call Center in timpul programului de lucru stabilit;
- Oferă informaţii complete şi corecte în timp util, prin telefon sau prin e-mail, despre produsele şi serviciile Băncii pentru clienţii existenti şi potenţiali;
- Prelucreaza solicitările clienţilor conform competenţelor atribuite prin procedurile interne ale Băncii;
- Identifica nevoile clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii;
- Rezolva in mod eficient cererile si solicitarile clientilor, asigurand satisfactia acestora;
- Inregistreaza plangerile formulate de clienti si le retransmite catre departamentele responsabile de rezolvarea lor din Banca, in scopul asigurarii satisfacerii nevoilor clientilor;
- Raporteaza Sefului Serviciului Call Center sau Managerului Departamentului orice problema care ar putea afecta relatia dintre angajatii Call Center si clientii cu care acestia iau legatura prin telefon;
- Asigura un mediu profesional de lucru in timpul programului de lucru;
- Indeplineste alte activitati specifice activitatii Call Center.
-Programul de lucru: Luni – Vineri in doua ture: 9.00 – 17.30 si 11.30 – 20.00 (in tura a doua raman prin rotatie) ; Sambata: 9.00 – 14.00
Beneficii:
- Contract individual de munca cu salariu atractiv;
- Bonuri de masa;
- Bonusuri de performanta lunare;
- Echipa tanara si mediu placut.
Cod Anunt: 120516AE
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (260) |
Raporteaza eroarea la