Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara din vanzari;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Carnet de conducere categoria B;
    - Abilitati de operare PC (Pachetul Microsoft Office)
    - Cunostinte de operare in soft-ul integrat Senior ERP.

    Responsabilitati

    - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini;
    - Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - Verificarea preturilor de achizitie ale produselor reflectate pe facturile emise de furnizori;
    - Actualizarea preturilor produselor si comunica modificarile agentilor de vanzari;
    - Intocmeste documentele comerciale: oferte general/ speciale, confirmari de comenzi;
    - Introducerea in sistem a comenzilor primite de la clienti prin fax sau email;
    - Oferire de suport agentilor de vanzari privind stocurile de marfa;
    - Intocmirea facturilor fiscale catre clienti pe baza comenzilor si avizelor;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)