Casiera in magazinul Altex din Sibiu

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Casiera in magazinul Altex din Sibiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 26.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    Ce cautam la urmatorul/urmatoarea Casier/a?
    Pregatire necesara obligatorie:
     Experienta relevanta in activitatea de casierie de minim 6 luni;
     Studii medii / superioare;
     Cunostinte operare PC (Microsoft Office – Word, Excel , E-mail).
    Competente necesare:
     Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;
     Puternica orientare catre client;
     Atentie la detalii;
     Toleranta crescuta la stres;
     Capacitate de a lucra sub presiune;
     Empatie;
     Stabilitate emotionala;
     Integritate profesionala.

    Responsabilitati

    Ce vei face in rolul de Casier/a in Altex?

     Vei emite documentele fiscale (facturi fiscale, bon fiscal) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora;
     Vei completa corect si vei verifica instrumentele de plata (CEC-uri, bilete la ordin, ordine de plata, tichete, etc);
     Vei factura corect produsul vandut pentru a nu genera erori in stocurile magazinului;
     Vei emite documente de incasare a marfurilor vandute si vei incasa contravaloarea acestora pentru cele care nu fac obiectul unui contract de rate;
     Vei emite facturi pentru comenzile on-line;
     Vei verifica facturile emise pentru comenzile on-line, astfel incat sa nu se dubleze facturarea pentru o singura comanda.
     Vei efectua tranzactiile de POS cu respectarea prevederilor existente in conventiile incheiate cu bancile (aceste prevederi sunt aduse la cunostinta de catre unitatea bancara);
     Vei intocmi monetarul pentru numerarul existent in casierie la sfirsitul fiecarei zile si vei verifica corectitudinea acestuia cu documentele de numerarar generate din sistemul informatic al magazinului, cit si cu raportul Z al casei de marcat generat pe operator;
     Vei pastra in ordine toate documentele cu regim special atat utilizate cat si neutilizate;

    Alte informatii

    Pentru a ne cunoaste si mai bine, te invitam cu drag sa ne vizitezi in magazinul nostru Altex din Sibiu!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Sibiu,

    Aplica fara CV
    Alba Iulia, Sibiu,

    Vezi job-uri similare (39)