IT Help Desk with Linux
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Viva Credit active.Vezi toate job-urile IT Help Desk with Linux active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Viva Credit |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.03.2016 |
Remote work: | On-site |
VIVA Credit IFN SA este prima companie care a lansat pe piata din Romania "Creditul până la salariu", adica imprumuturi cu valori de la 100 lei la 1000lei ce pot fi acordate in mai putin de 2 ore si se pot rambursa in termen de pana la 35 zile.
Seriozitatea si profesionalismul ne-a ajutat sa ne impunem ca lider de piata pe acest segment.
De la lansarea noastră în 2010, compania noastra a schimbat modul în care românii împrumuta bani, oferindu-le opțiunea de a împrumuta on-line si de a primi banii in cateva ore direct in conturile lor bancare. Folosim sisteme avansate de analiză pentru a evalua în mod automat riscul clienților noștri și apoi pentru a le oferi creditul potrivit la prețul corect. Astăzi incheiem zeci de mii de credite în fiecare lună și suntem cel mai mare furnizor de credite cu o singura plată în România. Ne-am extins pe plan internațional și avem operațiuni în România si Republica Cehă .
• Studii superioare finalizate sau in curs în domeniul IT sau echivalent reprezinta un avantaj;
• Certificari de specialitate sau atestate profesionale IT - reprezinta un avantaj;
• Bună comunicare în limba română şi abilitati de comunicare (interfaţa directă cu clienţii interni);
• Abilitati foarte bune de operare Linux;
• Abilitati bune de operare Windows OS;
• Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
• Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
• Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
• Persoană organizată & proactivă;
• Limba engleză nivel mediu;
Descrierea jobului
• Identifica, diagnosticheaza și rezolva problemele tehnice de hardware și software (servere, stații de lucru, routere, firewall-uri, swich-uri, etc), prin monitorizarea continua a performanței sistemului;
• Asigură înregistrările de downtime ale sistemului;
• Inventariaza echipamentele de lucru, asigurandu-se ca sunt întreținute în mod corespunzător;
• Aplică revizuiri de system-firmware și de software. Colaboreaza cu furnizorii externi pentru activitățile de suport;
• Efectuează depanari după cum este necesar. Ca atare, conduce eforturile de rezolvare a problemelor care implică de multe ori furnizorii externi și alte categorii de personal și / sau organizațiile de sprijin;
• Creeaza și gestionează conturile utilizatorilor. Oferă server-suport pentru alte software-uri.
• Asigură un nivel de disponibilitate ridicat și acceptabil de performanta a calculatorului gazdă prin asigurarea resurselor cu misiune critică;
• Gestionează centrul de date și de sisteme informatice, inclusiv hardware, software și alte echipamente;
• Urmeaza procedurile standard help desk;
Beneficii:
* Un pachet de beneficii avantajos cumulat cu un sistem de bonusare pe baza unui sistem de evaluare periodica;
* Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunitati interne, training-uri periodice precum si coaching din partea responsabililor directi;
* Asigurare medicala;
* Program de lucru flexibil;
* Bonuri de masa;
* Apartenenta la o echipa unita si animata de mediul dinamic cu numeroase oportunitati de cariera intr-o companie cu dezvoltare rapida;
* Ocazia de a desfasura activitatea intr-o echipa tanara si profesionista, intr-o locatie cu cele mai bune dotari.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Tech Support with Linux – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
System Administrator with Linux Remote | |
Vezi job-uri similare (560) |
Raporteaza eroarea la