IT Help Desk with Linux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Viva Credit active.


Vezi toate job-urile IT Help Desk with Linux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Viva Credit
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2016
    Scurta descriere a companiei

    VIVA Credit IFN SA este prima companie care a lansat pe piata din Romania "Creditul până la salariu", adica imprumuturi cu valori de la 100 lei la 1000lei ce pot fi acordate in mai putin de 2 ore si se pot rambursa in termen de pana la 35 zile.
    Seriozitatea si profesionalismul ne-a ajutat sa ne impunem ca lider de piata pe acest segment.

    De la lansarea noastră în 2010, compania noastra a schimbat modul în care românii împrumuta bani, oferindu-le opțiunea de a împrumuta on-line si de a primi banii in cateva ore direct in conturile lor bancare. Folosim sisteme avansate de analiză pentru a evalua în mod automat riscul clienților noștri și apoi pentru a le oferi creditul potrivit la prețul corect. Astăzi incheiem zeci de mii de credite în fiecare lună și suntem cel mai mare furnizor de credite cu o singura plată în România. Ne-am extins pe plan internațional și avem operațiuni în România si Republica Cehă .

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs în domeniul IT sau echivalent reprezinta un avantaj;
    • Certificari de specialitate sau atestate profesionale IT - reprezinta un avantaj;
    • Bună comunicare în limba română şi abilitati de comunicare (interfaţa directă cu clienţii interni);
    • Abilitati foarte bune de operare Linux;
    • Abilitati bune de operare Windows OS;
    • Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
    • Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
    • Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
    • Persoană organizată & proactivă;
    • Limba engleză nivel mediu;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    • Identifica, diagnosticheaza și rezolva problemele tehnice de hardware și software (servere, stații de lucru, routere, firewall-uri, swich-uri, etc), prin monitorizarea continua a performanței sistemului;
    • Asigură înregistrările de downtime ale sistemului;
    • Inventariaza echipamentele de lucru, asigurandu-se ca sunt întreținute în mod corespunzător;
    • Aplică revizuiri de system-firmware și de software. Colaboreaza cu furnizorii externi pentru activitățile de suport;
    • Efectuează depanari după cum este necesar. Ca atare, conduce eforturile de rezolvare a problemelor care implică de multe ori furnizorii externi și alte categorii de personal și / sau organizațiile de sprijin;
    • Creeaza și gestionează conturile utilizatorilor. Oferă server-suport pentru alte software-uri.
    • Asigură un nivel de disponibilitate ridicat și acceptabil de performanta a calculatorului gazdă prin asigurarea resurselor cu misiune critică;
    • Gestionează centrul de date și de sisteme informatice, inclusiv hardware, software și alte echipamente;
    • Urmeaza procedurile standard help desk;

    Alte informatii

    Beneficii:
    * Un pachet de beneficii avantajos cumulat cu un sistem de bonusare pe baza unui sistem de evaluare periodica;
    * Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunitati interne, training-uri periodice precum si coaching din partea responsabililor directi;
    * Asigurare medicala;
    * Program de lucru flexibil;
    * Bonuri de masa;
    * Apartenenta la o echipa unita si animata de mediul dinamic cu numeroase oportunitati de cariera intr-o companie cu dezvoltare rapida;
    * Ocazia de a desfasura activitatea intr-o echipa tanara si profesionista, intr-o locatie cu cele mai bune dotari.