Help Desk Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile dcs plus active.Vezi toate job-urile Help Desk Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | dcs plus |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.09.2015 |
Remote work: | On-site |
We strongly believe that a company`s greatest asset are the people. People and their natural ability to transform. Things and themselves.
Since the beginning of our journey, dcs plus has been constantly transforming: one product led to other, one version upgraded to another, each new market acquired triggered change.
To increase quality and meet expectations we have been growing our teams. New roles have been created, new people joined our team and new success stories are in progress.
Today, we continue extending our crew and we are looking for professionals with high ambitions that share the same values we do.
- absolvent studii superioare sau an terminal
- inclinare spre aplicatii software, cu intelegere rapida a acestora pentru domeniul turism
- spirit tehnic, cu abilitati in folosirea de aplicatii software
- invatare si adaptare rapida
- capabil de lucru sutinut si de atentie sporita, in echipa, pentru proiecte de dimensiune medie si mare
- capabil sa sintetizeze cerinte de business ale clientului si sa le aplice in optiuni noi in software-ul existent
- capabil sa reprezinte imaginea companiei in toate circumstantele in care ia contact cu clientul
- cunoaste foarte bine limba Engleza (70% din comunicare se efectueaza in limba Engleza)
Prezinta avantaj:
- experienta anterioara cu lucrul in sisteme software
- experienta anterioara / cunostinte in domeniul turism
- ofera asistenta clientului utilizator al software-ului in toate procesele pe care acesta le desfasoara (telefonic, e-mail, intalniri)
- intra in contact cu clientul si il consiliaza, atat in utilizarea stricta a software-ului cat si in concepte de business potrivite propriului model aplicat
- opereaza anumite parti ale sistemului software si proceseaza date in beneficiul clientului (ca si serviciu de asistenta avansata)
- contribuie la updatarea documentatiei de produs si propune si documenteaza concepte si module noi in cadrul aplicatiilor
- intra in contact cu echipa tehnica pentru furnizarea informatiilor sintentizate si filtrate de la client
Beneficii:
- pachet salarial motivant
- mediu de lucru cu oameni tineri, cu mentalitati deschise
- lucru in cladire de birouri in zona centrala, aproape de orice mijloc de transport
- posibilitatea unei evolutii reale, pe masura realizarilor (este in interesul direct al companiei ca angajatul sa evolueze constant)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (172) |
Raporteaza eroarea la