Specialist servicii clienti Save Desk Telekom
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist servicii clienti Save Desk Telekom active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.07.2015 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Educatie
Studii medii/superioare.
Experienta
Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
Cunostinte PC
RESPONSABILITATI
Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
Aplică şi respectă valorile Romtelecom
MS Office
Competente / Abilitati
Abilităţi de negociere şi vânzare,
Abilităţi de comunicare,
Abilităţi de ascultare,
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
Autocontrol,
Stabilitate emoţională,
Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom Romania
Noi iti oferim:
- Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
- Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
Pentru a procesa candidatura dumneavoastra, avem rugamintea sa accesati link-ul urmator :
https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=31211&company=DTAG&username=
Dupa crearea contului, puteti consulta toate pozitiile deschise in cadrul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (176) |
Raporteaza eroarea la