Manager de Procese, Comunicare, Raportare si Buget

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Manager de Procese, Comunicare, Raportare si Buget active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Descriere job:
    Organizatia Content Management are rolul de a fi un serviciu central, care gestioneaza continutul ce urmeaza a fi publicat in diverse sisteme.
    Aplicatia Crystal este solutia de content management ce ofera suport managementului informatiei de produs pentru a livra continut de publicare atat in mediul on-line cat si off-line. Nucleul informatiei produsului acopera informatia (bucati de informatie) reutilizabila a produselor (mesagerie, caracteristici, specificatii tehnice, accesorii si compatibilitate). Organizatia livreaza continutul produselor si serviciilor companiei, la o calitate dovedita si tradus in peste 35 de limbi, catre mii de editori la nivel global. Organizatia publica catalogul oficial a companiei pe site-ul companiei, si furnizeaza suport de baza in toata lumea pentru orice intrebare legata de site-ul companiei.

    Managerul de Procese, Comunicare, Raportare si BUget este responsabil cu managementul proceselor din toate regiunile (EMEA, AMS si APJ), asigurarea unei comunicari eficiente la nivelul intregii organizatii, construirea de rapoarte la cererea management-ului, analiza si mentinerea lor.
    Descriere companie client

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerinte:
    - Diploma de master, licenta
    - Cunostinte avansate de VBA
    - Abilitati de people management si abilitatea de a identifica usor cauzele oricarei probleme cat si de gasire a unei solutii

    - Cunostinte tehnice- baze de date, continut, web

    - Nivel bun de cunostinte Microsoft ( Excel, Word, Outlook)

    - Limba engleza – fluent

    - Abilitati excente de comunicare atat verbal cat si scris

    - Nivel bun de cunostinte Microsoft ( Excel, Word, Outlook)

    Competente:

    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client

    - Valoros individual, dar un foarte bun coechipier

    - Flexibil şi adaptabil

    - Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii

    - Abordare perfecţionistă privind munca cu detalii

    - Pronunţate aptitudini analitice

    - Abilitatea de a lucra sub presiune nesupravegheat

    - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare

    - Respectă termenele limită convenite

    - Furnizează rezultate de calitate

    Responsabilitati

    - Defineste, calculeaza si mentine metricul Cost/NPI

    - Tine la zi situatia legata de resursele din toate regiunile (plecari, angajari noi, schimbari de roluri); intocmeste rapoarte trimestriale cu aceste date

    - Sprijina strategia de outsorcing din toate regiunile

    - Mentine lista serviciilor care apar in plus si bugetul aferent; raporteaza aceste informatii trimestrial

    - Dezvolta o matrice a resurselor din toate regiunile

    - Mentine la zi documentatia cu schimbarile organizationale

    - Planifica sedintele lunare cu echipa din Bucuresti

    - Organizeaza, planifica si oferira sprijin pentru sedintele in Romania sau online cu celelalte regiuni

    - Lucreaza la gasirea si implementarea unui model de premii si recunoastere aplicabil in toate regiunile

    - Se asigura ca metricii lunari sunt ceruti si livrati la timp si corect (modelarea relevanta a formei metricilor in prezentare, cererea continua de motive pentru deviatii si actiuni de imbunatatire, stabilirea si inregistrarea actiunilor cu responsabilii de proces)

    - Creeaza metrici operationali pentru prezentarile sedintelor trimestriale pentru a fi impartasite fiecarei ramuri de business

    - Tine la zi informatiile financiare ale departamentului

    - Obtinerea aprobarilor si mentinerea la zi a SLA-urilor (Service Level Agreement) cu fiecare ramura de business

    - Sprijina management-ul angajatilor organizatiei

    - Sprijina activitatile administrative

    - Asigura documentarea tuturor proceselor si aducerea lor la zi

    Criterii de performanta:

    - Calitatea informatiilor: Disponibilitatea rapoartelor; Disponibilitatea metricilor

    - Calitatea livrabilelor

    - Respectarea proceselor

    - Gradul de reactie la nevoile diversilor actionari si clienti

    - Raportarea proactiva a noilor nevoi si probleme

    - Disponibilitate, flexibilitate si adaptabilitate a resurselor



    Training si comunicare:

    - Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor

    - Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general

    - Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (28)