Financial Specialist (Property Management)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Colliers International active.


Vezi toate job-urile Financial Specialist (Property Management) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Colliers International
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.01.2020
    Scurta descriere a companiei


    Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali în domeniul consultanței imobiliare și al managementului investițiilor. Cu operațiuni în 68 de țări, cei 14.000 specialiști întreprinzători lucrează împreună pentru a oferi consultanță și servicii de specialitate pentru a maximiza valoarea proprietății pentru chiriași, proprietari și investitori. Timp de peste 20 de ani, echipa noastră experimentată de management, care deține peste 40% din capitalul nostru, a oferit acționarilor cele mai mari randamente anualizate din industrie. În 2018, veniturile corporate au fost de 2,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde de dolari inclusiv afiliații), cu active gestionate de peste 26 miliarde de dolari.
    Mai multe detalii despre Colliers International pe www2.colliers.com/en-RO, Facebook, LinkedIn și Instagram.

    Cerinte

    Experienta de minim 1 an intr-un departament financiar;
    Studii superioare finalizate(preferabil Contabilitate sau Finante Banci);
    Cunostinte de Office (Microsoft Excel, Word, Power-Point);
    Abilitati de lucru cu cifre;
    Atentie la detalii;
    Abilitati de organizare;
    Buna cunoastere a limbii engleze (citit, scris, vorbit);
    Bune abilitati de comunicare;
    Lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Emiterea facturilor pentru chiriasi (facturi de chirie, service charge, utilitati, garantie, reconciliere, etc.);
    Controlul procesului de circulatie a facturilor de costuri primite de la furnizorii de servicii;
    Calculul utilitatilor ce revin fiecarui chirias si refacturarea acestora;
    Analiza bugetelor operationale(OPEX), bugetelor de investitii (CAPEX) si bugetelor de marketing;
    Supervizarea zilnica a soldului din conturile bancare (plata facturilor de costuri si incasarea veniturilor de la chiriasi);
    Intocmirea OP-urilor pentru plata facturilor de costuri;
    Pregatirea rapoartelor financiare pentru clienti cu frecventa saptamanala si lunara;
    Introducerea datelor financiare in sistemul de property management si operarea lor in acest sistem;
    Reconcilierea service charge-ului si utilitatilor la sfarsitul unui an de contract;
    Verificarea sumelor restante ale chiriasilor si instiintarea acestora pentru a fi achitate;

    Alte informatii

    Ne dorim ca celor care ni se alatura sa le placa sa lucreze in echipa, sa fie deschisi sa ofere si sa primeasca feedback, sa isi doresca continuu sa se perfectioneze si sa fie optimisti.

    Pentru a fi colegi:
    Pasul 1: Aplica pe site cu Cv-ul tau
    Pasul 2: Pregateste-te pentru a sustine testul tip Gmat si scrierea unui eseu in limba engleza.
    Pasul 3: Daca ai obtinut punctajul minim admis urmeaza sa ne intalnim pentru a ne cunoaste mai bine.