Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti active.Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.08.2014 |
Remote work: | On-site |
Suntem o companie cu capital 100% german specializata in distributia si comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producatoare de bauturi alcoolice, tigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice si accesorii.
Incepand din anul 1997 ne-am consolidat pozitia de la an la an, pe un segment specific de piata, cel al activitatii de duty-free si travel retail. Am dezvoltat solutii eficiente atat pentru canalul de distributie cat si in retail, in prezent reteaua noastra numara 16 magazine situate la granita, in porturi si zone libere.
Echipa Heinrig a evoluat odata cu compania atingand in prezent 180 de persoane.
Motorul nostru "german" a fost si este compania Gebr. Heinemann, Hamburg care administreaza cu succes o afacere de familie de mai bine de 135 de ani. Intregul sprijin si increderea primite din partea "familiei" Heinemann sunt definitorii in evolutia noastra ascendenta.
Preluarea, transmiterea si indosarierea corespondentei din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redactarea corespondentei catre acestia;
Pastrarea programului de intalniri al departamentului;
Pregatirea calatoriilor de afaceri ale membrilor departamentului, inclusiv achizitionarea biletelor de avion, cazarea si inchirierea autoturismelor, dupa caz;
Mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru departamentul administrativ;
Efectuarea traducerilor uzuale, atunci cand este necesar;
Propunerea modalitatilor de imbunatatire a activitatii administrative si implementarea schimbarile aprobate de managerul direct.
Experienta intr-o pozitie similara de minim 1 an;
Studii superioare finalizate;
Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
Foarte bune abilitati de comunicare si organizare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Regional Training Administrator BUCURESTI, | |
Sales Representative B2B Remote | |
FinStarter Program: Associate Technical Solutions Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (311) |
Raporteaza eroarea la