Angajăm Customer Order Administrator
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group România recrutează Customer Order Administrator pentru clientul său, producător de top de plăci ceramice, materii prime și materiale de construcții din Europa.
Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic;
Experiență anterioară în SAP de minim 2 ani sau într-un sistem ERP (module relevante: master data și logistică);
MS Excel nivel mediu pentru prelucrare de date;
Experiență anterioară într-un sistem CRM (constituie un avantaj);
Expunere anterioară în acțiuni/proiecte cu responsabilități și termene limită;
Gestionarea bazei de date: abordare logică, structurată, înțelegerea datelor prelucrate, urmărire cerințe și acuratețe date/rapoarte.
Responsabilitati:
Primește, prelucrează și gestionează comenzile de mostre ce îi revin ca responsabilitate, utilizând platforma CRM și SAP;
Este responsabil de livrarea acestora către clientul final în cantitatea solicitată și în cel mai scurt termen posibil;
Lunar sau la nevoie raportează statusul cererilor catre Trade Marketing Specialist sau Director Marketing;
Trimite în execuție comenzi și proiecte de TRADE MARKETING (TMK) către Depozit Marketing sau către colaboratori externi;
Responsabil cu întreținerea și actualizarea în SAP a bazei de date;
Crează coduri noi de produs de TMK (material number în SAP) ;
Informează intern toate departamentele implicate despre datele produselor nou create;
Responsabil să verifice lunar și să optimizeze stocurile depozitului marketing (materiale finite, materiale auxiliare, unelte și consumabile);
Beneficii:
Tichete de masă;
Decont transport în valoare de 1500 LEI/an;
Abonament medical;
Primă de Paște, Crăciun și alte evenimente;
Zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
Programe de calificare și training.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Building Technician, Engineering Center, Cluj Cluj Napoca, | |
Data Associate with French BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca, | |
Client Advisor with English - Cluj (remote job) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la