UNIVERSAL BANKER COORDINATOR ARAD

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 29.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.

    Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
    - fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
    - lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
    - înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil

    Cerinte

    -Absolvent studii economice;
    -3 ani de experienta bancara, de preferat pe o pozitie similara;
    -Cunostinte in domeniul economic-financiar;
    -Abilitati de prezentare, vanzare, organizare si coordonare;
    -Limba engleza – nivel bun;
    -Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express.

    Responsabilitati

    -Indeplinirea obiectivelor individuale stabilite si comunicate conform reglementarilor in vigoare
    -Cunoasterea in detaliu a produselor si serviciilor Bancii
    -Respectarea prevederilor si reglementarilor interne specifice produselor si serviciilor,
    Regulamentul Valutar, reglementarile BNR si intregul material legislativ legat de buna desfasurare a activitatii operationale
    -Coordonarea activitatii operationale a unitatii si asigurarea procesului de instruire a personalului cu privire la cunoasterea clientelei si prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii actelor de terorism
    -Organizarea si coordonarea activitatilor specifice deschiderii si inchiderii de zi conform reglementarilor in vigoare
    -Identificarea nevoilor Clientilor si promovarea activa produselor si serviciilor Bancii
    -Administrarea portofoliului de clienti persoane fizice cu credite si desfasurarea de activitati specifice procesului de creditare retail
    -Procesarea solicitarilor clientilor privind deschiderea/inchiderea conturilor curente, accesarea canalelor alternative de tranzactionare oferite de Banca (ex: WinBank, POS, Infobank, TeleBank), platile non cash lei sau valuta
    -Respectarea plafonului de numerar al unitatii si coordonarea activitatilor de transfer valori

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (152)