Procurement Customer Service

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Nivel mediu-avansat de engleza;
    • Cunostinte Excel;

    Responsabilitati

    • Preluarea comenzilor (o listă de clienți depinde de împărțirea curentă în cadrul Serviciului pentru Clienți) prin diferite canale (EDI, fax/mail către EDI, fax, email);
    • Procesarea comenzilor standard/comenzilor de bunuri gratuite respectând toate condițiile convenite;
    • Administrarea notelelor de livrare și facturilor;
    • Eliberarea de note de credit și de debit către client în caz de discrepanțe;
    • Gestionarea retururilor și refuzurilor de la clienți;
    • Urmarirea cerințelor speciale pentru livrări;
    • Cooperare cu Departamentul Financiar în ceea ce privește controlul creditelor;
    • Colaborare la închiderea perioadei;
    • Pregătirea rapoartelor solicitate de KPI-uri pentru Serviciul pentru Clienți;
    • Recomandarea de îmbunătățiri pentru minimizarea notelor de credit, maximizarea obiectivului de comandă;
    • Furnizarea de informații Managerului Serviciului pentru Clienți pentru raportarea periodică;
    • Colaborarea cu clienții asupra modurilor eficiente de lucru;
    • Furnizarea de informații și recomandări forței de vânzări privind îmbunătățirea modurilor de lucru cu clienții.

    Salariu

    5000 - 6000 RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (97)