Junior Finance Specialist - Part time - Cluj Napoca

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    • Experiență educațională în domeniul Afacerilor, Economiei sau Finanțelor
    • Abilități bune în Excel și cunoștințe în MS-Office
    • Abilități puternice de analiză și capacitatea de a compila și analiza rapoarte
    • Modalitate independentă și fiabilă de lucru, cu o atenție sporită la detalii
    • Atitudine persistentă și stil de comunicare persuasiv
    • Capacitate de lucru autonom și autodeterminare, căutând în mod proactiv suportul atunci când este necesar
    • Adaptare ușoară la schimbare și ambiguitate
    • Fluență în limba engleză, atât în scris, cât și în vorbire (nivel B2 sau superior)
    • Abilități într-o limbă europeană suplimentară sunt un avantaj





    Responsabilitati

    • Asigură menținerea corectă a comenzilor de achiziție și creează comenzi de achiziție în SAP și Ariba
    • Acționează ca prim nivel de suport pentru achizițiile indirecte în Ariba
    • Gestionează controlul facturilor, asigură fluxurile corecte de achiziție Ariba și înregistrarea corectă (indirecte) în strânsă colaborare cu SSC (Centrul de Servicii Partajate)
    • Gestionarea disputelor privind plățile către furnizori
    • Execută verificarea conformității (internă și externă) pentru cererile de rambursare a cheltuielilor de călătorie, asigură înregistrarea corectă și efectuează concilierea cardurilor de credit
    • Gestionarea cardurilor de credit ale companiei la nivel local
    • Susține auditurile interne și externe
    • Îmbunătățirea continuă a propriului domeniu de responsabilitate și sprijinirea inițiativelor conexe





    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (25)