Angajăm Financial Client Services Specialist with German
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
We are looking for a Financial Client Services Specialist with German, for one of our partners in Brașov, a global supplier of innovative technical textiles for a broad range of markets and applications such as apparel, automotive, building interiors, building materials, healthcare, energy, filter media, shoe and leather goods as well as specialties.
Qualifications:
Completed commercial, economical or business administration studies;
Professional experience in the field of accounting would be an advantage;
User knowledge in the field of SAP (SD, FI, MM) would be an advantage;
Knowledge of MS Office;
Good knowledge of written and spoken German, knowledge of English;
Analytical Thinking;
Accuracy and sustainability in the execution of tasks;
Customer orientation.
Responsibilities:
Invoicing and complaint processing;
Maintenance of the relevant master data (vendors, debitors, materials, etc.) according to the process specifications for all corporate entities;
Creation of periodic collective receipts and dispatch to customers / carrier;
Processing of incoming customer-specific receipts & carrier certificates;
Monitoring, ensuring completeness and dunning process for the missing receipts;
Support for ongoing process optimization.
Benefits:
The employment is made on the basis of an indefinite contract;
It offers a competitive salary and a range of flexible extra-salary benefits.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Collections Officer with German Aplica fara CV | |
Angajăm TRAVEL AND EXPENSES SPECIALIST Aplica fara CV | |
Finance and Accounting Job Opportunities with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la