Angajăm Financial Client Services Specialist with German

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    We are looking for a Financial Client Services Specialist with German, for one of our partners in Brașov, a global supplier of innovative technical textiles for a broad range of markets and applications such as apparel, automotive, building interiors, building materials, healthcare, energy, filter media, shoe and leather goods as well as specialties.

    Qualifications:

    Completed commercial, economical or business administration studies;
    Professional experience in the field of accounting would be an advantage;
    User knowledge in the field of SAP (SD, FI, MM) would be an advantage;
    Knowledge of MS Office;
    Good knowledge of written and spoken German, knowledge of English;
    Analytical Thinking;
    Accuracy and sustainability in the execution of tasks;
    Customer orientation.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Invoicing and complaint processing;
    Maintenance of the relevant master data (vendors, debitors, materials, etc.) according to the process specifications for all corporate entities;
    Creation of periodic collective receipts and dispatch to customers / carrier;
    Processing of incoming customer-specific receipts & carrier certificates;
    Monitoring, ensuring completeness and dunning process for the missing receipts;
    Support for ongoing process optimization.

    Alte informatii

    Benefits:

    The employment is made on the basis of an indefinite contract;
    It offers a competitive salary and a range of flexible extra-salary benefits.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (8)