Responsabil autorizatii comerciale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil autorizatii comerciale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte


    Acest rol va fi ‌responsabil‌ pentru gestionarea procesului de obținere și menținere a autorizațiilor pentru magazinele Lagardère în vigoare, gestionarea relației cu autoritățile publice în timpul controalelor efectuate în magazine și asigurarea relației cu autoritățile publice care fac diverse solicitări. catre societate si/sau catre care firma face diverse solicitari.

    Acest rol va raporta direct managerului departamentului juridic.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    Obținerea Autorizațiilor de funcționare de la Primărie, Autoritatea de Sănătate Publică, Direcția Sanitar-Veterinară, pentru muzică ambientală etc.;
    Gestionarea relației cu autoritățile publice în timpul inspecțiilor efectuate în magazine pe toata perioada de funcționare a acestora; Gestionarea cererilor de la antreprenorii magazinelor prin intermediul platformei de ticketing;
    Menținerea relației cu autoritățile publice care fac diverse solicitări catre Societate si/sau catre care Societatea le face diverse solicitari; Mentinerea la zi a bazelor de date fizice si electronice;
    Menținerea actualizării lunare a Manualului de conformitate cu modificările legislației/modificările în anumite reguli, impuse de fiecare autoritate.

    Soft skills:
    Persoană proactivă, orientată spre lucrul în echipă, care caută să performeze la cel mai înalt nivel;
    O persoană organizată cu atenție la detalii, care poate asigura menținerea la zi a bazelor de date și buna ordine în documentele firmei; Abilități analitice.
    Competențe tehnice:
    Buna înțelegere a legislației specifice; nivel engleză – B1;
    Cunoștințe de bază Excel și Microsoft Word;
    Diplomă de licență în oricare dintre următoarele domenii: drept, economie, administrație publică; Încadrarea în termene limită.

    Alte cerințe:
    Minim 1 an experiență de lucru în cerințe specifice conformității (experiența în relația cu autoritățile în domeniu nu este obligatorie, dar va constitui un avantaj);
    Capacitatea de a respecta cu strictețe termenele impuse de autorități plus capacitatea de a acționa independent și de a trata fiecare autorizație ca pe un proiect pentru care specialistul în conformitate acționează ca Manager de Proiect în relație cu alte departamente care trebuie să furnizeze informații sau documente relevante, necesare în legătură cu Autoritățile.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni.
    Sistem de lucru hibrid și program flexibil.
    La birou nu avem dress code, dar vei vedea că se poartă veselia și interacțiunea relaxată.
    Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor.
    Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster.
    Tichete cadou de Paște și Crăciun Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.) Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
    Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate.
    Ne place să facem bine în jurul nostru!
    Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.
    Descrierea companiei

    Cine suntem noi?

    Cu o istorie de peste 25 de ani pe piața din România, Lagardère Travel Retail este una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère și liderul global inovator în industria de retail pentru călători. La nivel național operăm o rețea de peste 290 de magazine, cu un portofoliu de 8 branduri proprii, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE, HUB Convenience și SO! COFFEE. Misiunea noastră este să facem viața oamenilor mai ușoară atunci când sunt departe de casă, așadar le suntem alături în drumurile lor, în aeroporturi, metrouri, gări, centre comerciale, clădiri de birouri sau stradal. Dacă ți-am trezit interesul, te așteptăm să aplici și să ne cunoaștem!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Training-uri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (6)