Purchasing Specialist

Angajator: CONNECTIONS ROMANIA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.

    Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges.

    Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria.

    Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.

    Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals.

    Cerinte

    • Experiență anterioară în achizitii, contract management, negociere de contracte;
    • Abilități excelente de comunicare și negociere;
    • Abilitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic;
    • Abilitatea de a lucra în echipă;
    • Aptitudini interpersonale excelente, cu capacitatea de a lucra eficient într-un mediu multicultural, ca membru al unei echipe;
    • Un nivel ridicat de angajament, flexibilitate, responsabilitate și integritate, capacitatea de adaptare la nevoile în schimbare ale
    instituției;
    • Bune competențe analitice și numerice, atenție deosebită pentru detalii;
    • Limba engleza, Pachetul Office (Excel, Word, Outlook).

    Responsabilitati

    • Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
    • Efectuarea analizei cheltuielilor pentru identificarea proactivă a oportunităților de economisire;
    • Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii achizitiilor;
    • Negocierea tranzacțiilor pentru a obține rezultate comerciale, de specificații, de conformitate și contractuale optime;
    • Stabilirea și menținerea unor relații puternice cu departamentele interne;
    • Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale precum si pentru
    construirea unor relații pozitive, pe termen lung;
    • Expedierea si urmarirea comenzilor de achizitie pana la receptia finala;
    • Initiere, lansare, derulare si finalizare a procedurilor de achizitii;
    • Organizarea și gestionarea licitațiilor pe piață;
    • Administrare aplicatie de contract management – pentru toate contractele companiei;
    • Initierea, negocierea si administrarea contractelor de achizitii;
    • Redactarea și negocierea contractelor cu furnizorii pe baza termenilor și condițiilor standard;
    • Asigurarea proactivității pentru sprijin suplimentar / activități / proiecte suplimentare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre CONNECTIONS ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a CONNECTIONS ROMANIA >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (59)