Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Chitila
  • Actualizat la: 21.03.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare;
    Abilitati excelente de comunicare;
    Capacitatea de a lucra eficient in echipa;
    Experienta anterioara in folosirea programelor de contabilitate reprezinta un avantaj.
    Atitudine proactiva si dorinta de a invata.

    Responsabilitati

    Emiterea si gestionarea facturilor pentru clienti si furnizori, asigurandu-se ca sunt corecte si in conformitate cu regulamentele si politica companiei;
    Administrarea fluxului de numerar prin gestionarea operatiunilor de casierie, inclusiv inregistrarea si raportarea tranzactiilor, si asigurandu-se ca fondurile sunt gestionate in mod eficient;
    Intocmirea si gestionarea bonurilor de consum pentru materialele utilizate in cadrul organizatiei si actualizarea constanta a registrelor de gestiune pentru a reflecta aceste tranzactii;
    Monitorizarea si urmarirea platilor si incasarilor, asigurandu-se ca sunt efectuate la timp si ca sunt inregistrate in mod corespunzator in sistemul contabil;
    Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o comunicare eficienta si o coordonare adecvata in ceea ce priveste procesul de facturare si gestionarea numerarului;
    Respectarea si aplicarea politicilor si procedurilor companiei in ceea ce priveste facturarea, gestiunea numerarului si intocmirea documentelor financiare, contribuind astfel la mentinerea conformitatii legale si financiare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid